טעויות רישום עלולות למנוע מעופר קושמרו להיבחר לאיגוד הכדוריד

בעוד כשבוע ייערכו בחירות באיגוד הכדוריד. עופר קושמרו יו"ר הפועל אשדוד בכדוריד, מועמד לאיגוד, אבל טעויות רישום טכניות, שעשו במרכז הפועל עלולות להשאירו מחוץ להנהלה. במרכז הפועל יערערו על החלטת ועדת הבחירות של האיגוד.
טעויות רישום עלולות למנוע מעופר קושמרו להיבחר לאיגוד הכדוריד

האם טעויות רישום טכניות, ימנעו מעופר קומשרו יו"ר קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, מלכהן בהנהלת האיגוד.

בעוד כשבוע בערך ייערכו בחירות להנהלת איגוד הכדוריד. קושמרו הוא אחד הנציגים של מרכז הפועל ונחשב לאחת מהדמויות הבולטות בענף. בכדי למנוע מרשימה עצמאית של אחד המתחרים להיכנס לאיגוד, פיצלו במרכזי מכבי והפועל את הרשימות. אולי בשל כך ארעה טעות טכנית והרשימה, בה הופיע קושמרו נפסלה.

על פי ועדת הבחירות (או בשמה האחר, ועדת המנדטים) של האיגוד, הרשימה נפסלה בגלל סעיפים טכניים, כמו העובדה ששם הרשימה ומיופה הכוח שלה נכתבו בכתב יד ולא בצורה מודפסת כפי שנדרש על פי התקנון. או שחתימת עורך דין חסרה ליד תיקונים שנעשו. במרכז הפועל מתכוונים לערער על ההחלטה ואם היא תתקבל יוכל קושמרו להיבחר והוא ככל הנראה ייבחר. אבל אם לא יתקבל הערעור, הרי שקושמרו יישאר מחוץ לבחירות.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך