בלי תקווה. בנות אשדוד הביסו 57:83 את פתח תקווה

עוד ניצחון גדול לקבוצת הכדורסל של מכבי בן אשדוד. אשדוד הביסה בבית את פתח תקווה מהתחתית 57:83 והיא ממוקמת שנייה, בתום הסיבוב הראשון, עם מאזן זהה למוליכה רמת חן. בחמישי (19.00, אולם הקריה), תגיע לאשדוד קבוצת הרצליה, השלישית בטבלה.
ניסוי כלים ראשון מוצלח של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד

המשחק הזה היה בלי תקווה, כבר מראש. קבוצת הפועל הנשים של הפועל פ"ת, בכדורסל, הגיעה לאולם הקרייה ביום שני, עם מעט תקווה לצאת עם נקודות. זה נגמר כמו שהיה אמור להסתיים 57:83 לאשדוד. תבוסה.

ברבע הראשון הפועל פ"ת העוד שמרה אולי על אופטימיות כששתי הקבוצות סיימו אותו בתוצאה 15:23 לאשדוד. למחצית הקבוצות ירדו כבר בהפרש של 34:45. הרבע השלישי סגר עניין ואשדוד ירדה בהפרש בן 20 נקודות 46:66 עד לסיום הפורמלי 57:83.

למעשה שחקניותיו של עדן ענבר מנעו מבנות פתח תקווה להתקרב אליהן ובכל פעם כשרצו הגדילו את התוצאה. טיפני ג'קסון, המשיכה גם  במשחק הזה להוביל את אשדוד עם 17 נקודות ולניצחון 7 מתוך 8 משחקים בליגה. אשדוד סיימה את הסיבוב הראשון במקום השני עם מאזן דומה לרמת חן הראשונה.

בחמישי (19.00, אולם הקרייה), תגיע קבוצת הרצליה מהמקום השלישי למשחק לא קל. המשחק הזה על הנייר אמור להיות צמוד, אבל יהיה מעניין לראות כי יתפתח. בכל מקרה אשדוד בבית, צריכה לעבור את המשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך