במכבי אשדוד/באר טוביה טרם החליטו איזה זר יעזוב

במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה צירפו שני זרים חדשים, נואלס וקארמייקל וכעת לקבוצה 5 זרים. אבל ישאירו רק 4. השאלה היא מי יעזוב. ייתכן וזה יהיה קארמייקל או אד דניאל. היו"ר קיקוז יחזור מחו"ל ואז העניין יוכרע.
קארמייקל ונואלס הגיעו למכבי אשדוד/באר טוביה. לא ברור אם ישחקו מול הרצליה בשבת

רגע אחרי המשחק הגדולה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה והעלייה לחצי גמר גביע המדינה, בעקבות הניצחון 90:95 על חיפה, צריכים אנשי הקבוצה לקבל החלטה לא פשוטה.

אשדוד התחזקה לאחרונה בשני זרים חדשים. ג'קי קארמייקל ופרסטון נואלס. שניהם חתמו עד לתום העונה. אבל זה גרם לקבוצה להיות עם 5 זרים. בקבוצה לא מתכוונים להשאר עם 5 אלא רק עם 4. גם בגלל הבחינה הכלכלית וגם בגלל המענק הכספי לקבוצה שמשחקת עם 4 בלבד בליגה, שמעניקה המנהלת. לכן עד היום רשמו כל פעם שחקן אחד זר פחות לקראת המשחק. מול הרצליה לא נרשם נואלס, כי השחרור שלו לא הגיע ומול חיפה לא נרשם קארמייקל.

עכשיו מבינים בקבוצה שיצטרכו לקבל החלטה ואי אפשר למשוך זמן רב את הדילמה. כמו שזה נראה זה יהיה אחד מהשניים, אד דניאל או ג'קי קארמייקל. קארמייקל אומנם חתום עד לתום העונה, אבל יש סעיף שחרור בנוגע לבדיקות שלו. יחד עם זאת הוא עבר שתי בדיקות שערכו לו. אד דניאל, היה המועמד הטבעי להחלפה, בשל יכולתו בליגה.

נראה כי הפור יפול בקרוב כשהיו"ר מאיר קיקוז, השוהה בחו"ל יחזור. קיקוז לא מתכוון לחרוג מהתקציב וכבר הבהיר זאת לאנשי הצוות המקצועי ובראשם מאיר טפירו המאמן. קיקוז  אמר לפני יציאתו לחו"ל, כי עם חזרתו יתפנה לקבלת ההחלטה עם מאמני הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך