הכהן הגדול היה חסר. אשדוד/באר טוביה נוצחה בהרצליה 83:71

מכבי אשדוד/באר טוביה, בלי ג'ייק כהן הפצוע ועם זר אחד חדש, קארמייקל שעדיין לא בכושר וזר חדש אחר על הספסל, נואלס, לא היה הרבה סיכוי לאשדוד מול הרצליה בחוץ. זה נגמר 71:83 להרצליה, תוצאה שעושה חסד עם אשדוד. מול חיפה בגביע ב1.1 כולם אמורים לחזור. חשוב שזה יראה אחרת.

בלי גיי'ק כהן שעבר ניתוח להסרת יבלת בכף רגלו, לא הייתה לאשדוד/באר טוביה תשובה להרצליה ועוד בביתה של האחרונה. הרצליה ניצחה את אשדוד/באר טוביה 83:71, כשהרצליה הוליכה לכל אורך המשחק. אשדוד ללא כהן ועם זר אחד חדש ג'קי קארמייקל, שלא בכושר וזר חדש אחר ביציע, פרסטון נואלס (לא הגיע השחרור שלו), לא היוותה יריב שווה להרצליה. אולי בגביע המדינה מול מכבי חיפה ב-1.1, כשכולם ישחקו, זה יראה אחרת. זה חייב להראות אחרת.

אשדוד חסרה מאוד כאמור את ג'ייק כהן הפצוע, כאשר ג'קי קארמייקל רשם בכורה פושרת במדי הקבוצה ופרסטון נואלס, ששחרורו הבינלאומי טרם התקבל, צפה במשחק על אזרחי מהספסל. אשדוד סבלה מיום קליעה חלש מעבר לקשת והשאירה יותר מדי נקודות על הקו.

דניאל קלע את הסל הראשון במשחק, אבל הרצליה הגיבה מהר. וקבעה יתרון 6:14. סיימון ניסה להכניס את אשדוד לעניינים, אבל אדריאן הגדיל לדו-ספרתי, 10:21. קארמייקל עלה טוב מהספסל ביחד עם זיו וביחד עם סיימון הם צימקו ל-23:17 בתום הרבע. הרצליה הצליחה ברבע השני עם הגנת ברזל לעצור את אשדוד כחמש דקות ללא סל שדה עד ל-17:29. דניאל קטע בצורת ארוכה, הוסיף מיד דאנק וביחד עם זיו שקלע שלשה צימקו האורחים ל-35:27. אבל זה נגמר בדו-ספרתי, 29:40 בירידה להפסקה.

אלטיט וסימון מנסים לעצור את הרצליה. ללא הצלחה (צילום: עודד קרני. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורגל)
אלטיט וסימון מנסים לעצור את הרצליה. ללא הצלחה (צילום: עודד קרני. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אשדוד התקרבה ברבע השלישי רק עד – 36:49. משעור המשיך להתעלל בטבעות עם עוד דאנק גדול והגדיל ל-42:58. אשדוד הגיבה במספר עצירות והפער הצטמק מעט ל-58:46. הרצליה סגרה טוב את הרבע עם סל של אדריאן ושלשה של גרין,48:63. שלשה של דניס ודאנק של אדריאן פתחו הפרש שיא, ברבע האחרון 48:68. זה נגמר. אריאל אומנם צימק בחמש נקודות רצופות ואפילו קצת "מתחה" את הרצליה כשצימקה עד  76:63. אבל הרצליה, שהייתה טובה יותר קלעה 5  נקודות רצופות עד, 71:83 בסיום.

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: סיימון 24 (10-16 מהשדה), דניאל 17 (6-8 מהשדה, 5-8 מהקו, 4 איבודים), אלטיט 9 (4 איבודים), זיו 8 (8 ריבאונדים, 4 אסיסטים), אריאל 5, קארמייקל ויואינג (1-10 מהשדה, 5 אסיסטים) 4 כ"א. כן שותף: לייש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך