עוד ניצחון לזיכרון. אשדוד גברה על זכרון יעקב /מעגן מיכאל 84:62

מכבי בן אשדוד, לא התקשתה לנצח את זיכרון יעקב/מעגן מיכאל העול החדשה לליגת העל בכדורסל נשים 84:62. לאשדוד שני משחקים לא פשוטים בליגה בשני מול רמה"ש בחוץ בשני ובגביע מול רעננה בחמישי.
מתגאים בגביע

לפעמים צריך יריבה כזו.

מכבי בן אשדוד, ניצחה ללא קושי את העולה החדשה לליגת העל זכרון יעקב/מעגן מיכאל 84:62, למשחק לזיכרון בלבד. משחק שאשדד העייפה מהליגה ומאירופה, הייתה צריכה בכדי לסמן עוד וי.

באשדוד בלטה טיפאני ג'קסון עם 23 נקודות שהיא כהרגלה אחת הבולטות בקבוצה. גם קטיה לויצקי עם 14, טיאה פרסלי עם 12 ורני בן נון עם 11, הוסיפו את הנקודות לניצחון.

כבר ברבע הראשון אשדוד עלתה ליתרון 18:9, לחצי היא כבר ירדה עם יתרון 36:24, פער דו ספרתי שגדול מידי עבור העולה החדשה לסגור. ברבע השלישי אשדוד הגדילה עת הפער עם 15:23, עד לסיום שבו הפער רק הלך וגדל.

לאשדוד מצפים כעת שני משחקים, בהם היא תהיה חייבת להיות במיטבה. הראשון בחוץ מול רמה"ש בליגה ביום שני ובחמישי משחק סופר חשוב בגביע מול רעננה. שני שמחקים, במיוחד בגביע, שאסור לה, עם כל העייפות מאירופה, להפסיד.

קלעו לאשדוד: ג'קסון 23, לויצקי 14, פרסלי 12, בן נון 11, דורון 8, אבדי 7, שפיר 5, ג'ונסון 4. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך