ניתוח ואבחון נומרולוגי, למי הוא מתאים?

אנו נמצאים מול החלטות והתלבטויות בכול תחום למעשה כול יום וכול היום ובכול נושא, לפעמים אנו צודקים ולפעמים אנו טועים, זה בסדר וזה אנושי. אבל יש טעויות שיכולנו למנוע וכאן הנומרולוגיה יכולה בהחלט לעזור. הנומרולוגיה כמו שהסברתי לא פעם היא תורה המבוססת על תאריך הלידה הלועזי והעברי. כמו כן גם על שם האדם ושם אמו וכל הנתונים הנ"ל הופכים למספר, לתאריך הלידה ולשמו של האדם יש חשיבות עליונה, משום שהם יכולים לשקף את אישיות האדם, כישוריו, צרכיו, יכולותיו ועוד... כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
כותבת באשדוד אונליין

המספרים מראים לנו כיצד אפשר לשפר את חיינו, מורים לנו על דברים שיש ביכולתנו לשנות. אין מספרים רעים, כל המספרים טובים, אך שאלת השאלות היא, עם מי הם מתחברים. כמו אנשים, כולם טובים, אך חשוב לדעת עם מי הם מתחברים וממי הם מושפעים. לטוב ולרע!
האבחון מסייע בידינו כיצד יש לעשות את השינוי. הוא מעניק לנו את היכולת להכיר בשאיפותינו וביכולתנו ולהגשים את ייעודנו. הניתוח הנומרולוגי הינו חשוב ואם אנו מבצעים מהלכים בעיתוי הנכון, חיינו יכולים להתהפך מצד לצד. לעומת זאת, אם ביצענו צעד גורלי כגון: פתיחת עסק, מעבר בית, חתונה, בעיתוי הלא נכון בעבורנו, הרי שהתוצאה יכולה להיות מאכזבת ואף יכולה לגרום לנו להפסדים כלכליים ומפח נפש. הנומרולוגיה נותנת לנו לגיטימציה לבחון מידי פעם נקודות מבט נוספות על המציאות הקיימת העוטפת אותנו, ומעניקה לנו את ההזדמנות להתמודד בצורה נכונה יותר עם המציאות, על מנת ליצור שינוי לפי הייעוד הגורלי שנקבע לנו מראש.

בכדי שנוכל לממש את מלוא הפוטנציאל המולד שאיתו הגענו לעולם, עלינו לגלות את עצמנו מחדש על מגוון תכונותינו, שלא נתנו להן ביטוי, לעשות בדק בית פנימי תמידי ולהודות באומץ שצרכים והתנהגויות שאינם משרתים אותנו עוד, צריכים או להיעלם או להתעדן. דרך הנומרולוגיה ניתן גם להגיע למודעות הרבה יותר רחבה ומאוד פרקטית, כמו כן ניתן לבדוק את מערכות היחסים בינינו לבין אחרים. על פי עולם הנומרולוגיה והקבלה,המשמעות מוצפנת באותיות של שם פרטי ומשפחה ובשם האימא, היא מספקת לנו מידע רב ביותר על כישורי האדם, התנהגותו, סגולותיו כמו גם חולשותיו, והשיעורים וההתנסויות שעליו יהיה להתמודד בחייו.

אם תרצו מציאות טובה וחיובית יותר, לגלות מהי הדרך הנכונה וכיצד תוכלו לחיות את חייכם מתוך קבלה ואהבה עצמית, לגלות את ייעודיכם ולממש את שאיפותיכם, חלומותיכם ורצונותיכם, להיות מאושרים ולצפות לעתיד טוב, כל שעליכם לעשות הוא בראשונה להאמין בעצמכם, אמונה היא הדרך להכיר בכך שיכול להיות טוב יותר, ובנוסף להאמין שיש בידכם לעשות ולגרום לשינוי, וזאת בעזרת האבחון, ייעוץ והכוונה הנומרולוגית. בעזרת מפה נומרולוגית אנו מקבלים כלי להכרת האפיון לחיים הנוכחיים, הכרת הכישרונות, היכולות, הנטיות המקצועיות, החזקות והחולשות, הדברים המעכבים וכיצד להתמודד איתם, דרך ההתנהלות האפקטיבית ביותר עבורנו. אני מכינה מפה אישית מפורטת לפי הנומרולוגיה הלועזית והקבלית ומשלבת את האסטרולוגיה על מנת לקבל תמונה רחבה ומקיפה של האדם.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך