ילד פלא: סיפור ההצלחה של עומר חזן

הוא רק בן 17 וכבר הספיק לככב בתפקידים הראשיים בשני סרטים, מדגמן לחברות אופנה מצליחות, מקבל מתנות ממעריצות ובין לבין לומד לבגרויות. הכירו את ילד הפלא הכי חתיך בעיר.

אם כבר עברתם את גיל ההתבגרות, סביר להניח שלא תזהו את עומר חזן ממבט ראשון, אבל אחרי שתבינו בכמה פרויקטים כבר זכה להשתתף הנער עם העיניים הכי קורנות באזור, וודאי תופתעו.

הוא רק בן 17 וכבר כיכב בתפקידים ראשיים בשני סרטים, הוא כוכב בערוץ הילדים, מעביר סדנאות משחק, מתחזק עמוד אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים, מדגמן לרשתות אופנה מצליחות וכמובן, לומד לבגרויות. הכירו את ילד הפלא הכי חם באשדוד.

מתי ואיך בעצם הכל התחיל?
"בגיל 9 התחלתי ללמוד משחק בבית הספר "יצירתי משחק ותאטרון" שבבית יד לבנים באשדוד, שם בעצם גיליתי את האהבה שלי לתיאטרון ולמדתי את הבסיס להכל. יחד עם חברי הקבוצה התחלנו להעלות הצגות קטנות על במות פתוחות וכך התחלתי להתאמן בעמידה מול קהל ושיטות משחק.

כבר בשנה הראשונה ללימודים קיבלתי תפקיד קטן בעונה השנייה של הסדרה "עספור", שיחקתי את  מוטי (שלום מיכאלשווילי) כשהיה קטן. עבורי זה היה מאוד משמעותי ומרגש לעבוד עם צוות כל כך גדול, מקצועי ותומך.

לאחר מכן המשכתי ללמוד בבית הספר למשחק ובגיל 13 התקבלתי לסרט הקולנוע "הקפות" באחד מהתפקידים הראשיים יחד עם ליאור אשכנזי, אסי לוי ואורי גבריאל. זה היה חודש שלם של ימי צילום בעיקר בתל אביב ובת ים ועשינו המון המון חזרות. שם אני מרגיש שבעצם גדלתי והתפתחתי יותר, קיבלתי כלים מאנשים מאוד מקצועיים, גם מהבמאים וגם מהשחקנים. בכל יום צילום הבנתי כמה אני רוצה את זה יותר וכמה אני מאוד אשמח להצליח בזה בעתיד.

בגיל 16 שיחקתי את התפקיד הראשי בסרט "לאן נעלם נימני" בערוץ הילדים. זו הייתה החשיפה הראשונה שלי לעולם הילדים וקיבלתי בזכותה הרבה אהבה מהקהל וזה לא מובן מאליו בכלל."

מודעת הסרט "הקפות" בהשתתפות עומר חזן.
מודעת הסרט "הקפות" בהשתתפות עומר חזן.

שמעתי שיש לך ניסיון גם בלימוד סדנאות משחק?
"נכון. העברתי המון סדנאות בבית הספר למשחק בו למדתי, חנכתי את הקבוצה של הצעירים ממני. מאוד נהניתי מזה, אני מאוד אוהב לעבוד עם ילדים ולהרגיש שהצלחתי לשנות בהם משהו. אני מרגיש שזה מאוד חשוב שמישהו ילווה אותך בכל התהליך בדרך להגשמת החלום והייתי מאוד שמח אם גם לי היה מורה כזה משמעותי כשהייתי קטן."

באילו פרויקטים נוספים השתתפת?
"צילמתי לא מזמן פרסומת טלוויזיה לחברת "נביעות" שתעלה בקרוב, אני אחד מהפרזנטורים של חברת האופנה TNT ועושה שיתופי פעולה עם חברת Adids."

איך נוצר הקשר עם TNT?
"ליבר בלילטי (אשדודית נוספת שמדגמנת לחברה) קישרה בינינו. בתור התחלה קיבלתי מהם בגדים, הצטלמתי איתם והעליתי לרשת, הם היו מאוד מרוצים אז אחר כך הוזמנתי גם להשתתף בצילומים לקטלוג, לטלוויזיה ולרשת."

ועם Adids?
"מהם אני מקבל בגדים, מצטלם ומעלה לרשתות החברתיות.

בכלל, פונים אליי מהמון חברות כדי שאפרסם אותם באינסטגרם שלי, אני מסנן את הרוב ולוקח רק את מה שאני אוהב. אני לא בעד לפרסם כל כך הרבה כי אני רוצה שהפרופיל שלי יהיה אותנטי."

צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם

על איזה סכומים מדובר פר תמונה?
"זה מאוד תלוי על איזו חברה מדובר וכמה עוקבים יש לך, מדובר על סכומים בין מאות לאלפים לתמונה אחת."

יש לך כמעט 60,000 עוקבים באינסטגרם, איך הגעת למספר מטורף כזה?
עד לפני הסרט "לאן נעלם נימני" הייתי רק עם 2,000 עוקבים, אחרי שהוא יצא מספר העוקבים שלי עלה בטירוף ואז התחלתי להשקיע בפרופיל שלי יותר ולהעלות יותר תמונות."

כמה תמונות אתה מעלה בשבוע? משתמש בפילטרים?
"זה מאוד משתנה, בדרך כלל זה בין שתיים לחמש. אני מעלה מה ומתי שאני רוצה, זה משהו פרטי שלי ואני מחליט עליו. ובטח שאני משתמש בפילטרים ועריכות, מת על זה."

התקבלת לתוכנית חדשה בערוץ הילדים. על מה מדובר?
"מדובר על תוכנית שהיא מעין פאנל של חבורת נערים ובה סופסוף נדבר באמת על מה שיש לנוער להגיד. יהיו דיונים מעניינים בכל הנושאים, מאקטואליה ועד רכילות. קוראים לתוכנית "וואטספ", היא אמורה להתחיל בינואר ותשודר פעמיים או שלוש בשבוע."

למרות שאתה מאוד צעיר הספקת המון דברים. מה הדבר שאתה הכי גאה בו עד היום?
"אני גאה בעצמי על זה שלא וויתרתי אף פעם על החלום שלי. מההתחלה ועד היום אני עובד מאוד קשה כדי להשיג ולהצליח. אני גם מאוד משקיע בלימודים ומשתדל לשלב גם חיי חברה ולבלות עם המשפחה כי אני בכל זאת עדיין ילד."

איך ההורים שלך מתמודדים עם זה?
"הם תומכים ומשקיעים בי מאוד, הם איתי בזה במאה אחוז. אני אוהב אותם הכי בעולם והם הכי חשובים לי. הם עוזרים לי להישאר על הקרקע ולא לשכוח מאיפה באתי. בזכותם אני נשאר מה שאני ובזכותם אני מי שאני היום ומצליח להיות מפוקס מאוד בכל התחומים. הכסף והפרסום לא מדבר אליהם, הם תמיד מסתכלים על מה שנכון לי ובתור ההורים שלי הם יודעים הכי טוב מה מתאים לי."

ואיך החברים מגיבים?
"החברים הקרובים שלי מגיבים בצורה מדהימה, הם מפרסמים אותי ומפרגנים ואני בטוח שזה בכלל לא קל אז אני מאוד מעריך אותם על זה.

מחוץ למעגל הקרוב כמובן שיש אנשים שלא מפרגנים, קשה לאנשים לראות שיש מישהו שהיה אחד מהם ופתאום התקדם ועשה משהו משמעותי בחיים. אבל זה בסדר, אני מבין את זה ולא לוקח קשה."

אתה מרגיש שהיחס של אחרים השתנה אליך מאז שהתפרסמת?
"כן מאוד, מצד אחד זה לטובה ומצד שני לרעה. אני כבר לא יכול סתם לזרוק הערה למישהו וצריך לחשוב פעמיים על כל דבר שאני אומר או עושה כי מסתכלים עליי יותר.

אני לובש המון את הבגדים שאני מקבל מ-TNT ו-Adids ואלו בגדים מאוד יקרים, אז זה מנקר עיניים כלפי חוץ, אנשים לא מודעים לזה שקיבלתי את הכל כי אני עובד איתם."

צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם

איך בכל זאת אתה מצליח לשמור על עצמך ולהרגיש כמו כל נער בגילך?
"אני אומנם עובד בדברים בתחום התקשורת אבל עדיין משתדל לעשות הכל כמו כולם. בשנה שעברה מילצרתי במסעדת "ביגה" בביג והשנה הדרכתי בקייטנה למרות שכבר התפרסמתי. חשוב לי מאוד לחוות את מה שבני נוער בגילי חווים, למרות שאני מקבל שכר מכובד בעבודה בתקשורת מאוד רציתי לעבוד כמו כולם ולהרוויח שכר מינימום כמו החברים שלי כדי לא לאבד את הערך לכסף."

בעיקר בקרב ילדים ונוער אתה כבר לא עומר האנונימי, איך אתה מתמודד עם זה כשאתה הולך ברחוב?
"הרבה זמן חלמתי לקבל את האהבה הזאת אז זה מאוד כיף ומפרגן. לפעמים זה באמת קצת מכביד כי אני עם חברים ורוצה שקט אבל אני תמיד מתייחס בצורה יפה למי שפונה אליי כמו שאני הייתי רוצה שיתייחסו אליי כשהייתי קטן. אני מצלם סרטונים ומצטלם עם מי שמבקש ומאוד מעריך ואוהב את זה."

מה השתנה בך?
"התבגרתי מהר מאוד ביחס לבני גילי. למדתי להעריך יותר את החיים, החברים והמשפחה. הבנתי שדברים לא באים בקלות, אם פעם חשבתי שדברים מגיעים מהר היום אני מבין שצריך לעבוד קשה בשביל כל דבר."

אתה משתתף באודישנים?
"כן, אני הולך להמון אודישנים במשחק. אני מתמקד בתחום המשחק ולא רוצה להתפזר כרגע לעוד דברים כמו דוגמנות או שירה. אני מיוצג בסוכנות "ייצוג 1" של בועז בן ציון ומורן מאור ויש לי את נדב לוי ומאיה שרעבני המנהלים האישיים המדהימים שלי שמלווים אותי לאורך כל הדרך."

יש לך מעריצות? מה הדבר הכי מטורף שמעריצה עשתה עבורך?
"אני מעדיף לקרוא להן מעריכות. שנה שעברה העליתי הצגה פה באשדוד ומישהי הגיעה במיוחד מאילת והביאה לי מתנה ענקית של פלקט עם המון תמונות שלי, דובי וכרית. זה היה מטורף, הייתי בהלם.

קורה הרבה שבנות באות אליי הביתה או למקומות שאני נמצא בהם ומביאות לי מתנות, אני לא מצליח לעכל את הדבר הזה. זה מאוד מוזר לי."

איך אתה מצליח לשלב את כל זה יחד עם בית הספר והבגרויות בכיתה יא'?
"זה קשה מאוד ומצריך המון כוח ומשמעת עצמית. אני לומד במקיף ז' במגמת תיאטרון ויוצא לי להחסיר המון ימי לימוד שאני אחר כך צריך לשבת ולהשלים.
למזלי אני מאוד אוהב ללמוד אז חשוב לי להשקיע ולהצליח. גם בלימודים אני פרפקציוניסט שתמיד שואף ל-100."

צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם

ומעבר לכל ההתחייבויות, מה אתה עוד אוהב לעשות?
"אני מאוד אוהב לגלוש בחופים היפים שלנו באשדוד. מאוד אוהב לטייל בארץ, כל שבת אני נוסע יחד עם המשפחה שלי לטיול באזור אחר בארץ ומאוד נהנה."

מה המקום האהוב עליך בעיר?
"אני באופן כללי מאוהב באשדוד, המקום המועדף הוא כמובן חוף הים."

יש לך חברה?
"לא."

חלום לעתיד? מה אתה רוצה לעשות כשתהיה גדול?
"החלום הגדול הוא להישאר שחקן כמובן. משם אני אשמח להתפתח גם לבימוי ולכל מה שקשור בעולם הבמה".

משפט לסיום?
"אם למישהו יש חלום מסוים שילך על זה עד הסוף וינסה להגשים אותו, אמרו לי הרבה פעמים לעזוב את התחום ושבגלל שאני מאשדוד ולא מהמרכז בטח לא אצליח. אבל הנה, הוכחתי לכולם שאני יכול."

צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך