איך לערוך שולחן לכבוד חג החנוכה?

עוד רגע יגיע חג החנוכה וזו סיבה מספיק טובה לארוחה חגיגית עם שולחן מעוצב באווירת החג!
איך לערוך שולחן לכבוד חג החנוכה?
חד פעמי ועוד. צילום: לידור שלו

במוצ"ש הקרוב (24/12) יחל חג החנוכה ובמשך כל שבוע הבא נתכנס כולנו יחד עם המשפחה סביב טקס הדלקת החנוכייה. כמו בשאר החגים, מדובר על סיבה למסיבה בה עורכים לא מעט ארוחות משפחתיות חגיגיות.
לא סתם חנוכה נקרא "חג האורים", בזמן שבחוץ קר וגשום זה בדיוק התזמון המושלם להאיר את הבית באור נרות ולקשט את השולחן בסמלים של החג – חנוכייה גדולה ויפה, סביבונים לילדים, מטבעות שוקולד וכמובן סופגניות ולביבות.

תחילה רצוי לבחור קונספט וצבע מנחה לערב ולאחר עריכת השולחן בצלחות, סכו"ם וכוסות, ניתן לפזר סביבונים קטנים בשני צבעים ומטבעות שוקולד בזהב וכסף שיוסיפו לאווירה. את האוכל/הקינוחים ניתן להגיש במגשים חד פעמיים מוזהבים שיתאימו אף הם לאווירה המוארת שמסביב.

ניתן לשים במרכז השולחן כדים קטנים שקופים ולמלא אותם במטבעות – מה שיוסיף עניין לשולחן ויזכיר לכולם את הנס האמיתי של החג. אם אתם בעניין של אפייה ניתן להפתיע את המשפחה בקאפקייסים צבעוניים ולצייר עליהם סביבון או חנוכייה. גם עוגה המקושטת בסמלי החג בהחלט יכולה לעשות את העבודה.

ייעוץ וכלים מיוחדים לחנוכה ולאירועים נוספים ניתן להשיג בחנות 'חד פעמי ועוד' – רחוב מרטין בובר 1, אשדוד | 08-8530306.

מגשים חד פעמיים מוזהבים. צילום: לידור שלו
מגשים חד פעמיים כסופים ומוזהבים. צילום: לידור שלו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך