נגוז חלום הגביע של קבוצת הכדוריד של אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד מאוד רצתה השנה להגיע לשלבים הגבוהים בגביע. אבל החלום נגנז כבר בשמינית הגמר עם הפסד 33:28 מול אס"א ת"א בחוץ.
נגוז חלום הגביע של קבוצת הכדוריד של אשדוד

כמה שקבוצת הכדוריד של אשדוד רצתה השנה להגיע רחוק בגביע. כמה רצו בניגוד לשנה שעברה להגיע לפחות עד לחצי הגמר . בעונה שעברה זה נגמר ברבע, העונה זה נגמר כבר בשמינית.

חלום הגביע התנפץ היום באוניברסיטה כאשר האדומים מאשדוד הודחו בשמינית הגמר על ידי אסא ת״א בתוצאה 33-28 . המשחק התנהל בשליטה של המארחים מאס"א, לאחר פתיחה מוחצת בפתיחה והובלה 7-0 לאחר 9 דקות משחק.

שחקני אשדוד  ניסו לחזור למשחק בעיקר בזכות יכולת מצוינת של ישראל ביטרמן שהצטיין על המגרש עם 8 שערים , אך ביטרמן לא עזר לבדו  ואשדוד יצאה לפגרה עם טעם רע של הדחה מהגביע. מה שנותר עתה לאשדוד זה להתמקד בליגה והיא תנסה להתברג בצמרת לקראת משחקי הפלייאוף ואלי השנה להגיע לפיינל פור.

כבשו לאשדוד: ישראל ביטרמן – 8 שערים, מיכאל גרברניק, בר מסורי ויוסי ביטרמן עם 3 שערים כ״א, ברק עמר, דדי פרץ, עמרי קושמרו,טיאומיר דודר ואדיר כהן עם שני שערים כ״א, אסף בן גוזי שער 1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך