ג'קי קריימקל ונואל פרסטון סיכמו במכבי אשדוד באר/טוביה

ג'קי קרמייקל ונואל פרסטון, סיכמו בקבוצה עד לתום העונה.. קרמייקל שיחק בעבר במכבי ראשלצ והחוזה כפוף לבדיקה רפואית. נואלס שיחק עם טפירו בנס ציונה. ניסיון להביא את אייזה סוואן, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה, לא צלח.

ג'קי קרמייקל ונואל פרסטון סיכמו בערב, שישי,  במכבי אשדוד/באר טוביה.

אשדוד פנתה תחילה אל אקס של טפירו, הגארד פרסטון נואלס. נואלס (27, 1.87), שיחק איתו בנס ציונה ומאיר מכיר אותו. הוא התלבט אבל לבסוף חתם עד לתום העונה. הוא אמור להגיע בתחילת השבוע. נואלס אמור להפחית את העומס מיואינג וזיו ויש לו קליעה מעולה, בסגנון אייזה סוואן בעונה שעברה.

הפורוורד/סנטר ג'קי קרמייקל (26, 2.06 מטר) סיכם אף הוא. אבל קרמייקל מגיע למבחנים , הוא יעבור בדיקה רפואית שגרתית , ובדיקה עמוקה בקפלן . לאחר מכן ייבדק כושר המשחק שלו. הוא אמור להיות סנטר ברמה גבוהה , אם הכל יהיה תקין הוא יישחק עד תום העונה.

קרמייקל, שיחק במכבי ראשל"צ,  בבילבאו בליגה הספרדית, אבל עזב לאחר 10 משחקים בלבד והמשיך את העונה בליגת הפיתוח במדי איווה אנרג'י . הוא גם שיחק בליגת הקיץ של ה-NBA במדי דאלאס לצידו של גל מקל.

אגב אייזה סוואן, מכוכבי הקבוצה בעונה שעברה. לא רצה לחזור. אשדוד פנתה לשחקן אבל הוא אמר כי הוא לא מעוניין. כמו שזה נראה זה אפילו לא התפתח לכדי מו"מ. יתכן כי הוא נפגע מהדך בה הבהירו לו שהוא לא יישאר.  עכשיו כשאשדוד רוצה, השחקן לא רצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך