מבצע סבתא: בת 70 מאשדוד נתפסה במסע גניבות מקצועי ממתחם קניות

כתב אישום הוגש נגד הגברת תושבת העיר אשדוד שמואשמת כי גנבה מכל הבא ליד במתחם הקניות שנמצא סמוך לעיר רחובות

כתב אישום הוגש נגד תושבת אשדוד כבת 70 שחשודה כי גנבה פריטים רבים שחלקם אף יקרי ערך ממתחם הקניות בילו סנטר ברחובות, כאשר "מסע הקניות" של הגברת התחיל בקרם ידיים, ראשים למברשת שניים חשמלית וליפסטיק, נמשך בשמלה, והסתיים בהלבשה תחתונה מהודרת למדי.

מכתב האישום שהוגש לבית המשפט ברחובות עולה כי סדרת מעשי הגניבה התרחשה, מעט לפני חג הסוכות השנה, כשהאישה נכנסת לחנויות השונות במתחם הקניות, ומכניסה את שלוטשות עיניה לשקית שהיא מכינה מראש. וכך, מבלי להנהן או להרהר בראשה על שהיא צריכה לשלם על כל אותם פריטים, היא יוצאת באלגנטיות מהחנות.

בזה אחר זה, נמשך המסע, כשהיא נכנסת לחנויות הסופר פארם, 'גולף אנד קו', 'גליתא', 'דלתא', ו-'נייקי'. בין השלל שנצבר בשקיות, שהלכו כך נראה ונהיו כבדות מחנות לחנות, הצליחה הנאשמת בת ה-70 כאמור לגנוב מוצרי פרפומריה, שתי שמלות קייציות, גופיות ומכנסי טייץ, וכמובן הלבשה תחתונה הכוללת חזיה ותחתונים, וכל זה בשווי של קרוב ל-2000 שקלים.

מצלמות האבטחה לא יכלו שלא להנציח אחר עקבותיה של האישה, כשבהמשך היא עוכבה לחקירה בתחנת המשטרה, ומשם הדרך לכתב האישום המייחס לה עבירת גניבה- הייתה קצרה, ובית המשפט יכריע את דינה בקרוב.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך