אלון דאי נעמה שפיר ואלישה קלארק מועמדים לתואר ספורטאי השנה של ישראל

אלון דאי , נהג המרוצים מאשדוד, מועמד לפרס ספורטאי השנה של ישראל בקטגורית, "נהגיה ספורטיבית". דאי שזכה רק בסוף השבוע בפרסים בקטגוריות שונות, בסיכום סבב "הנסקאר" האירופי, הוא מהבולטים במועמדים. נעמה שפיר שחקנית מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, מועמדת לתואר כדורסלנית השנה כמו אלישה קלארק שעזבה לטורקיה. היכנסו לערוץ הספורט והצביעו.
קלארק בריצה

הנהג  אלון דאי והכדורסלניןת נעמה שפיר ואלישה קלארק זקוקים לקול האשדודי. בשל מעומדותם לתואר ספורטאי השנה של ישראל.

נהג המירוצים מאשדוד, אלון דאי, מועמד לתואר ספורטאי השנה, בקטגוריית "נהיגה ספורטיבית". זו הפעם הראשונה שיש קטגוריה כזו בארץ. משרד הספורט, הועד האולימפי וערוץ הספורט, עורכים את הטקס ואת הבחירה בכל שנה. חשוב להיכנס לאתר ולהצביע. אלון הוא אחד המעומדים הבולטים בקטגוריה, אולי הבולט מכולם. בנוסף אליו מועמדים: זיו כרמי, נמרוד חמו, גיא הראל ובר ברוך.

דאי בטקס בארה"ב.
דאי בטקס בארה"ב.

דאי חזר רק אתמול מטקס שנערך בשארלוט, שבצפון קרוליינה שבארה"ב. בטקס שנערך לכבוד סיום שבב ,הנסאקר" האירופי והאמריקאי, זכה אלון בכמה פרסים. "חביב הקהל", אלוף אירופה עד גיל 25, מקום שלישי באירופה והנהג עם הסיבובים הכי מהירים ("פול פוזישין") בסבב, עליו גם זכה בשעון יוקרתי, בסך כמה אלפי דולרים.

בסביבתו של הספורטאי גאים מאוד בבחירה ומקווים כי הוא זה שיזכה לבסוף בתואר ספורטאי השנה בענף הנהיגה הספורטיבית. אבל עבור זה, צריכים להצביע. חשוב שתושבי אשדוד יכנסו לערוץ הספורט ויצביעו עבור דאי.

גם נעמה שפיר ממכבי בן אוצר השקעות מועמד לתואר. היא אומנם מועמדת מהתקופה שטרם שיקחה באשדוד, אבל כבר העונה היא בקבוצה והפכה לשחקנית מאוד משמעותית. מי שעוד מועמדת על התקופה בה שיחקה בקבוצה, היא אלישה קלארק, שעזבה בינתיים לטורקיה. עוד מועמדות טל לביא, ליעד סואץ ושירן צעירי.

שפיר. גם היא מועמדת
שפיר. גם היא מועמדת

מי שרוצה להצביע, יכול להכנס לאתר ערוץ הספורט, שם מופיעה האפשרות להצביע בלבד. כל הצבעה תעזור כמובן לשלושת הנציגים של אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך