אפקט אירופה. מכבי בן אשדוד הפסידה 99:79 לרמת-חן

לזה לא ציפינו. מכבי בן אשדוד הובסה במשחק העונה מספר 1 בבית, מול רמת חן 99:79. נראה כי מפעל היורוקאפ משפיע על עייפות השחקניות. אבל אף אחד באשדוד לא האמין שבבית הקבוצה יכולה להפסיד ככה.
אפקט אירופה. מכבי בן אשדוד הפסידה 99:79 לרמת-חן

עדן ענבר התראיין לאחר המשחק. הרבה לא היה לו מה להגיד. גם הוא כמו כל מי שצפה במשחק התקשה להסביר איך קבוצת מכבי בן אשדוד, הפסידה ועוד בבית ב-20 הפרש לרמת חן, במשחק העונה מספר אחד, מול הטוענת העיקרית מול על תואר האליפות, 99:79.

הדבר היחיד שיכול לבוא אולי בחשבון היא העייפות של השחקניות בשני משחקים בשבוע הליגה והיורוקאפ באירופה. השחקניות מותשות ורא את זה על הפרקט. בשני המשחקים האחרונים בליגה ובגביע נוצחה אשדוד, בשני המשחקים, אשדוד על הנייר הייתה טובה יותר.

אבל בשני זה היה השיא. רמת חן ואשדוד יתחרו על התואר. אשדוד יכולה הייתה להפסיד, למרות שזה בבית, אבל השאלה איך? בחלק מהמשחק הפער עמד כבר על 30 הפרש!! ברבע הראשון התוצאה הייתה 28:4 לזכות רמת חן. משהו לא טוב עובר על הקבוצה. רק טיפאני ג'קסון ונעמה שפיר עם 20 נקודות, אולי גם פרסלי, היתר פשוט כמעט ולא הופיעו.

ברבע האחרון אשדוד עוד צמצמה נזקים. היא ניצחה ברבע הזה 30:21, אבל הצליחה לצמק רק עד 20 נקודות הפרש עד לסיום 99:79. עכשיו באשדוד יחשבו מה לעשות, לא מן הנמנע שנראה שינויים בסגל.

קלעו לאשדוד: שפיר וג'קסון 20 כ"א, פרסלי 13, דורון 9, אבדי 7, לויצקי 6, ג'ונסון 4.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך