כך תנהג כלפי היולדת הטרייה

חברה קרובה או בת משפחה ילדה ואתם רוצים לפרגן לה עם מתנה מפנקת? כדאי שתדעו איך עושים זאת בצורה נכונה. הנה המדריך המלא שיעזור לכם להבין מה מותר להביא, מה לא מומלץ להכניס הביתה ועל מה עדיף לוותר לחלוטין
כך תנהג כלפי היולדת הטרייה

תקופת ההיריון והלידה מציבה שורה ארוכה של קשיים עבור היולדת. אם חברה קרובה או בת משפחה שלכם ילדה לאחרונה, בטח כבר הבנתם שעליכם לנהוג כלפיה בצורה עדינה. בנוסף, מסתבר שהקושי העיקרי הוא לבחור מתנה ליולדת ולדעת מה להביא כדי לא לגרום לה עוגמת נפש. בדיוק בשביל זה הכנו לכם מדריך עם מספר דגשים חשובים:

מותר: שוברי מתנה, פירות ואוכל ביתי

כדאי מאוד להביא ליולדת הטרייה שוברי מתנה פתוחים ככל האפשר. היא תחליט מה לעשות עם השוברים האלה, מתי לנצל אותם ומה לקנות בעזרתם. שובר מתנה בשווי של כמה עשרות או מאות שקלים שווה יותר משובר שמגביל את היולדת. כדאי גם לצרף לשובר הקדשה אישית ולשדרג את המתנה.

אפשרות נוספת היא להביא ליולדת פירות והיתרון הוא שניתן להגיע איתם עד חדרי ההתאוששות בבתי החולים. רוב בתי החולים בארץ לא מגישים אוכל טעים, אז אין סיבה לוותר על פירות העונה כדי לרענן את התחושה של היולדת. חוץ מזה, הפירות יעזרו ליולדת לארח את שאר בני המשפחה והחברים שמגיעים לביקור.

גם אוכל ביתי מאוד יכול לפנק את היולדת ולעזור לה להתאקלם בימים הראשונים בבית. עם זאת, את האוכל הזה כדאי להביא עד לבית היולדת ולא לבית החולים. חשוב גם שהאוכל יתאים לטעם האישי של היולדת ואפשר להתייעץ עם בני הזוג בכל מקרה של התלבטות.

לא מומלץ: פרחים ובלונים

לא מומלץ להביא ליולדת פרחים כי הם עלולים לגרום לה לאלרגיה. עדיף לוותר על פרחים לחדרי התאוששות בגלל שאי אפשר לדעת איך יגיבו אליהם שאר היולדות, וגם לא כדאי לשלם מאות שקלים על זר שלא ישרוד בתנאי הקור של בתי החולים.

לא מומלץ גם להביא בלונים. הם יתפסו מקום מיותר בחדר ההתאוששות או בבית של היולדת הטרייה, ובמקרים חמורים במיוחד גם יעירו את התינוק אחרי שהוא סוף סוף יירדם. שמרו את הבלונים לימי הולדת והעדיפו מתנות אחרות.

אסור: בגדים, בשמים ושוברים שמוגבלים בזמן

כמובטח, יש גם רשימה של מתנות שפשוט אסור להביא ליולדת. אל תביאו לה בגדים כי אין לכם שום דרך לדעת מה המידה שלה וזה רק עלול לגרום עוגמת נפש. ותרו על בשמים שעלולים לגרום לה להקיא בגלל תגובה לא רצויה לריחות מסוימים, וכמובן שאסור להביא שוברי מתנה מוגבלים בזמן.

לסיכום, הפעילו את הראש וגלו יצירתיות. השקיעו בכרטיס הברכה לא פחות מאשר במתנה ותעלו חיוך על פני היולדת הטרייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך