ג'רל מקניל דרש מאשדוד/באר טוביה סכום מטורף של 85 אלף שקלים לחודש

קבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, מחפשת חיזוק. היא פנתה לג'רל מקניל, טיוטות חוזה החלו לעבור, עד שההצעה הסופית שלו הגיעה 21 אלף דולרים לחודש שזה 85 אלף שקלים וזה עוד לפני המיסוי לביטוח לאומי. במילים אחרות השחקן רוצה נטו 126 אלף דולרים עד לתום העונה, או בעברית - מעל חצי מיליון שקלים!! היו"ר קיקוז לא מתכוון לחרוג מהתקציב.

ג'רל מקניל, שמכבי קפלן אשדוד/באר טוביה רוצה לצרף, דרש מהקבוצה 85 אלף שקלים נטו לחודש ולחצי שנה סכום של למעלה מחצי מיליון שקלים נטו!!!שזה לא כולל הוצאה נוספת מבחינת הקבוצה לביטוח לאומי. היו"ר מאיר קיקוז מסרב בשלב הזה לחרוג מהתקציב ולשלם לו את הסכום. זה מונע את הגעתו.

באשדוד רוצים מאוד לצרף שחקן, במיוחד לאחר רצף ארבעת ההפסדים, אבל לא רוצים לחורג מהתקציב ואז להיקלע לבעיה בתום העונה. אשדוד הציעה לשחקן כ-80 אלף דולרים לכל התקופה, אבל הוא בשלב הזה מסרב להצעה. אבל הסכום שדרש הוא התפשרות מבחינתו. הוא כבר ביקש סכום גבוה מזה מאשדוד.

מקניל (29, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת מארקט ומחזיק בתואר השחקן שקלע הכי הרבה נקודות בהיסטוריה של המכללה. שיחק במונס של אריק שיבק, מונטגראנרו שרון דרוקר ובסין. 2014 חתם בסביליה, אך עזב בשל בעיות אישיות ולקראת סוף העונה הוא קיבל הזדמנות בפיניקס, שיחק שישה משחקים ואף קיבל חוזה לעונת 2015/16 במדי הסאנס לפני ששוחרר ערב פתיחת העונה. את העונה שעברה פתח באריס סלוניקי והיה מהבולטים בקבוצה עם 14.4 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק ב-16 הופעות ביורוקאפ.

סירב לחרוג מהתצקיב. קיקוס.
סירב לחרוג מהתקציב. קיקוז.

באשדוד רוצים לצרף כבר בימים הקרובים שחקן. לקבוצה שלושה זרים ולאור המצב האחרון רוצים מאוד למצוא את השחקן הנוסף שישדרג את הקבוצה. גם המאמן מאיר טפירו אמר בסיום ההפסד כי הוא רוצה שחקן כזה ומקווה למצוא מהר ככל הניתן. מקניל היה אופציה. הפערים הכספיים בינתיים, מורידים אותו מהפרק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך