בשני משחק העונה הראשון של מכבי בן אשדוד

אין מה לעשות, משחק העונה הראשון בליגה של קבוצת הכדורסל נשים, מכבי בן אוצר השקעות אשדוד ייערך כבר במחזור החמישי מול רמת-חן (18.10, אולם הקריה). אותה רמת חן שאשדוד ניצחה בגמר הפליאוף בחמישה משחקים. אורי בן סימון המנהל המקצועי סיכם את חשיבות המשחק: "הליגה זה הלחם. חייבם לנצח". ובינתיים בקבוצה, השחקניות שמשחקות משחק באירופה ובארץ בשבוע, עייפות. האם זה ישפיע? הכניסה חופשית.
קבוצת הנשים בכדורסל אלופת המדינה

אורי בן סימון, מנהל המקצועי של קבוצת הכדורסל של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, סיכם אולי בצורה הטובה ביותר את משחק העונה של אשדוד, בשני (18.10, אולם הקריה) מול רמת חן: "הליגה זה הלחם והחמאה שלנו. היורוקאפ זה בונוס. חייבם לנצח את רמת חן".

זו אותה רמת חן אשר בגמר הפליאוף אשדוד ניצחה 2:3 וזכתה באליפות. רמת חן שממוקמת שנייה (בגלל משחק עודף), היא קבוצה מצוינת, למרות שהעונה נוצחה כבר בליגה במשחק אחד מתוך הארבעה שהיו. לאשדוד אגב יש 3 ניצחונות משלושה משחקים.

באשדוד, שנוצחה לראשונה העונה, בחמישי בהונגריה, במסגר היורקאפ,  לאחר 7 משחקים בארץ ובאירופה, מורגשת העייפות של השחקניות. הן משחקות שני משחקים בשבוע אחד, בארץ ובאירופה וניכרת ההשפעה. מצד שני, במשחק הזה, מול רמת חן, אשדוד לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד, לא מקצועית ובעיקר לא מנטלית. הכניסה למשחק תהיה חופשית. בקבוצה מאמינים כי יגיע קהל רב.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך