אלוף האלופים בפיתוח גוף הוא מאשדוד

עופר רן, 44, מאשדוד זכה בתואר אלוף האלופים בפיתוח גוף. רן, מעסה רפואי במקצועו, ייצג את האיגוד ואת ישראל בתחרות מר יוניברס בחו"ל.
אלוף האלופים בפיתוח גוף הוא מאשדוד

 

בתחרות פיתוח הגוף של האיגוד שהתקיימה בשבוע שעבר אליה הגיעו למספר שיא של 150 משתתפים זכה עופר רן בתואר הנכסף – אלוף האלופים של ישראל. בן 44, איש משפחה מאשדוד ומעסה רפואי במקצועו, עוסק בפיתוח גוף כתחביב מזה מספר שנים.

המתמודדים התחרות ב-15 קטגוריות שונות, על תואר אלוף האלופים שילך לייצג את האיגוד בתחרות מר יוניברס בחו"ל. בין הקריטריונים אשר נלקחו בחשבון במהלך התחרות היו הרמה האסתטית של גופם של המתמודדים, הפרופורציות, עובי ודחיסות השרירים ועוד.

איגוד NAC הינו איגוד פיתוח גוף יחסית חדש בישראל, אשר הוקם לפני 5 שנים ומאז צובר תאוצה. בשנים הקודמות, מתחריו כבר הספיקו להסב לנו גאווה, עם זכייתם של מתחרים רבים בתחרויות הגלובליות השונות של האיגוד.

יושב ראש האיגוד סטס סטרוזברג: "בתחרות הזו שברנו את כל השיאים. כמו בכל שנה. הרמה בארץ עלתה מאוד בשנים האחרונות והיא גם תמשיך לעלות כל עוד נמשיך לקיים תחרויות ולהוציא עוד משלחות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך