דימום, שבר וכדור לפנים באימון מ.ס

האימון לאחר הניצחון בסכנין הפך למסדר חולים. יואב ג'רפי השוער החל לדמם מהאף כנראה בגלל החום ונטש את האימון. אדיר טובול שבר את אצבע רגלו לאחר גלישה של נינו גאלוביץ' והשוער השני רועי משפתי ספג את הכדור בפרצופו ונזקק לטיפול על הדשא. הצוות המקצועי החל לחפש שחקנים לחיזוק בינואר

אימון של מסדר פצועים במ.ס אשדוד. זה מה שהיה ביום ראשון באימון של אחר הניצחון על סכנין. אימון עם תוצאות לא פשוטות רפואית, שחקן עם שבר באצבע, עוד אחד שדימם מאפו ונוסף שספג כדור לפניו ונזקק לטיפול רפואי על הדשא.

זה החל עם השוער יואב ג'רפי שהצטיין במשחק סכנין. ג'רפי החל לפתע לדמם מאפו על חולצתו כנראה בגלל השמש. הוא טופל על מנת לעצור את הדימום ולאחר זמן מסוים נטש.

זה נמשך כמה דקות אחר כך כשנינו גאלוביץ' גלש לכדור לרגלו של המגן אדיר טובול. טובול נפגע בכף רגלו והתגלה כי הוא סובל משבר באצבע ונלקח לטיפול רופאי חיצוני ולצילום שיאבחנו את החומרה.

עוד טובול מפונה והשוער השני, רועי משפתי, ספג כדור בפניו מבעיטה של אינברום ונזקק לטיפול על הדשא. הוא סבל מדימום קל באפו וטשטוש בעין. אבל אח"כ אמר: "קבלתי המון בעיטות כאלה בחיים. מתרגלים כשעומדים בשער".

בנושא אחר לגמרי, הצוות המקצועי, המאמן רוני אוואט ויוסי מזרחי המנג'ר החלו כבר לבדוק שחקנים אופציונליים לחיזוק בינואר. השניים החלו לצפות בשחקנים והמדובר בחלוץ וקשר אותו הם מחפשים.

ג'רפי והחולצה המדממת
ג'רפי והחולצה המדממת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך