סוף עונה – לאן הכי שווה לטוס עכשיו כשירדו מחירי הכרטיסים?

התקופה הקרובה היא הזדמנות לטוס לחו"ל במחירים אטרקטיביים ולתכנן חופשה גם בתקציב נמוך מהרגיל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא טיסות, להשוות מחירים ולאתר יעד מתאים
מטוס

קיימים פערים של עשרות אחוזים בין מחירי טיסות בקיץ ובחורף. הסיבה לכך היא ירידה משמעותית בביקוש, שנובעת מחזרה לשגרה של ההורים, הילדים והמשפחות. את הירידה בביקוש ניתן להרגיש גם בבתי המלון ובאטרקציות. עונת החורף מספק הזדמנות אמיתית לטוס במחירים אטרקטיביים ולתכנן חופשה חלומית גם בתקציב יחסית מוגבל. כל מה שצריך לעשות הוא לחפש טיסות באינטרנט, להשוות בין המחירים ליעדים השונים (וכמובן בהתאמה עם כמה אתם רוצים לבקר שם) ופשוט להזמין כרטיס טיסה או חבילה.

אל תתייחסו רק למחיר

תוכלו לדעת לאן הכי שווה לטוס באמצעות השוואה קצרה באתרי האינטרנט הרלוונטיים. עם זאת, אל תתייחסו רק למחיר וקחו בחשבון את האופן שבו השעות, מספר העצירות וכמות המגבלות של חברת התעופה משפיעים עליו. המחיר שיופיע בדף התוצאות משמש לאינדיקציה כללית ומומלץ לקרוא היטב את פרטי הטיסה לפני שסוגרים הזמנה.

כך לדוגמא, טיסה באמצע הלילה עם עצירה או שתיים וללא אפשרות לשלוח מזוודה תעלה הרבה פחות מטיסה ישירה בשעות נוחות יותר, אבל היא לא מתאימה לכולם. לעומת זאת, ניתן למצוא טיסות בשעות סבירות, לשאת בתשלום נפרד על מזוודה ועדיין ליהנות ממחיר ריאלי נמוך. מכאן שיש חשיבות גדולה לכמות הזמן שתשקיעו בהשוואת מחירים ולאופן שבו תבדקו לעומק את פרטי הטיסה והמגבלות.

היעד שמתאים לחורף ולכם

לא כל יעד זול מתאים לחופשה הקרובה שלכם בחורף. חשוב מאוד שהיעד יתאים למספר ימי החופשה המתוכננים, לתחומי העניין ולצרכים שלכם. במקביל, מומלץ לבדוק עד כמה יעד מסוים אכן מתאים לחורף: ביעד כזה יהיו אטרקציות שניתן להגיע אליהן גם בתנאי מזג אוויר סוערים ופתרונות תחבורה ציבורית שיחסכו מכם הליכה בגשם ועוגמת נפש מיותרת.

יש הרבה יעדים שנחשבים שווים במיוחד לטיסה בחורף. פראג, בירת צ'כיה, נצבעת בלבן בתקופה הזו ומיעוט התיירים יאפשר לכם לטייל בין אתרי המורשת ואפילו להצטרף לקרנבל שנערך ברחובות בין התאריכים 29.1-9.2. אפשרות אחרת היא לטוס לגרמניה ולבקר בברלין או מינכן, שתי ערים שנמצאות בתנופת פיתוח אדירה ומציעות מגוון עצום של חוויות לתיירים בכל הגילאים.

גם יעדים קלאסיים כמו ברצלונה, רומא או אמסטרדם יתאימו לחופשה החורפית שלכם. כאן היתרון הוא לא רק טיסה קצרה של כמה שעות ספורות בלבד, אלא אפשרות לקצר את התורים בכניסה לאטרקציות ולישון בבתי מלון מפוארים בהנחה של עשרות אחוזים. כמו כן, כדאי להזכיר את השכנות יוון וקפריסין שבהן חבילות נופש משתלמות לכל אורך השנה. בדקו איזה יעד הכי נראה לכם והקדימו להזמין טיסה לחורף חם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך