עברתם לבית חדש? כל האביזרים שישדרגו את החוויה הביתית

מעבר לבית חדש הוא ההזדמנות שלכם לשדרג את המטבח, הסלון וחדרי השינה. החל מספה נוחה, דרך מערכת לטיהור מים ועד מיטה מתכווננת: הנה 5 אביזרים שישדרגו את החוויה מהרגע הראשון

איכות החיים שלכם מושפעת ישירות מהאביזרים שיש לכם בבית. הבעיה היא שרק לעיתים רחוקות אנחנו מתפנים להחליף את האביזרים הקיימים או לקנות חדשים. ההזדמנות הכי טובה לעשות זאת היא לפיכך מעבר דירה.

אם גם ככה ארזתם את כל המוצרים הישנים, למה שלא תתחדשו באחד האביזרים הבאים:

  1. ספה

ספה נוחה תשנה לחלוטין את האופי של הסלון. יש לה נוכחות משמעותית בחלל הפנים, היא תאפשר לכם ליהנות מזמן איכות משותף לבד או עם חברים ובעזרתה גם תוכלו לחסוך את כאבי הגב שמטרידים אתכם.

תנו עדיפות לספה עם תמיכה אורטופדית והתאימו אותה למבנה הגוף שלכם מבחינת מידות, גובה ומשקל. בנוסף, בררו על מערכת ישיבה שכוללת לצד ספה גם כורסת טלוויזיה ייעודית ומפנקת.

  1. מעבד מזון

מעבד מזון כמו מג'ימיקס אחראי על תפריט האוכל והשתייה במטבח שלכם. בעזרת המעבד תוכלו לסחוט מיץ טרי, להכין שייקים בכל רגע נתון ולשדרג את הרטבים.

מעבד מזון חיוני עבור הורים לתינוקות ופעוטות, אך הוא מתאים גם לטווח גילאים צעיר או בוגר יותר. בהוצאה כספית קטנה יחסית תוכלו לרכוש מעבד מזון איכותי עם אחריות לתקופה ארוכה.

  1. מערכת טיהור מים

החוויה הביתית החדשה שלכם צריכה להיות גם נעימה וגם בריאה. את זה תוכלו להשיג באמצעות מערכת אוסמוזה הפוכה לטיהור מים מגורמים מזיקים. המערכת משלבת בין שלושה שלבים לטיהור מים ואחראית על פעולה מכאנית, הפעלת פחם יעיל וממברנה.

מערכת אוסמוזה הפוכה מטהרת את מי הברז מחומרים אורגניים ומונעת טעמי וריחות לוואי. השיטה מתאימה גם לתינוקות ומומלצת על ידי משרד הבריאות.

  1. שואב אבק רובוטי

זוכרים את הימים שבהם רדפתם אחרי השערות של הכלב? נמאס לכם להתכופף מתחת לספא כדי לטאטא אבק ולכלוך? הגיע הזמן שתתקדמו לשואב אבק רובוטי. הטכנולוגיה הקיימת הורידה משמעותית את מחיר השואבים, וכעת גם אתם יכולים לשפר את איכות הניקיון בלי להתאמץ.

יש מגוון אדיר של דגמי שואבי אבק רובוטיים. הגדירו מראש את הצרכים שלכם והגיעו לאולמות התצוגה כדי להתייעץ עם אנשי מקצוע. הכניסו את השואב לבית החדש עוד לפני המעבר, כדי שיסייע לכם להתמודד עם נזקי ההובלה.

  1. מיטה מתכווננת

את היום הבא בבית החדש תוכלו לסיים על מיטה מתכווננת. מיטה היא לא משהו שכדאי להתפשר עליו, כי היא אחראית על איכות השינה שלכם.

בחרו מיטה ומזרן שיכולים לשרת אתכם לאורך זמן ורכשו גם מצעים מלטפים. כל זה יחד ישדרג את איכות החיים שלכם באופן מיידי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך