כיצד ייעוץ עסקי יסייע לך בסחר הבינלאומי?

יצואנים יכולים להיעזר בשירותי ייעוץ עסקי כדי לחסוך בעלויות, למנוע טעויות ולהכיר את התרבות והמנהגים מעבר לים. בנוסף, בסחר בינלאומי חשוב לקבל ייעוץ שיעזור לממש את הפוטנציאל העסקי במדינות היעד

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בחודש אוקטובר 2016 הסתכמו יבוא הסחורות בישראל ב-18 מיליארד ש"ח ויצוא הסחורות ב-12.8 מיליארד ש"ח. בשנת 2015 למשל יוצאו סחורות בשווי של מעל 64 מיליון דולר למדינות באיחוד האירופי וכ-18 מיליון דולר לארצות הברית. לשם השוואה, בשנת 2014 עמד סך כל היצוא לאיחוד האירופי על 18 מיליון דולר שמתוכו מעל 16 מיליון בענף התעשייה והחרושת.

המשמעות ברורה: סחר בינלאומי הוא חלק בלתי נפרד מאפיקי ההכנסה של גורמים פרטיים בישראל. מלבד התעשייה והחרושת, היצוא מסייע באופן משמעותי לענפי חקלאות, ייעור, דייג, כרייה וחציבה והוא דומיננטי גם בהקשר של תעשיות עתירות ידע. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שירותי ייעוץ עסקי והיתרונות שלהם.

חיסכון בעלויות והיכרות עם התרבות המקומית

ייעוץ עסקי שניתן למי שרוצה לייצא יכול לעזור לו בסחר הבינלאומי במספר מישורים. במישור הראשון והחשוב ביותר, שירותי הייעוץ פשוט חוסכים כסף. הם מאפשרים ליצואן לחסוך בעלויות ולתכנן היטב את מסגרת התקציב וההשקעה. באותה נשימה, שירותי הייעוץ מצמצמים טעויות ועלויות מיותרות. הם חיוניים ליצואנים שלא יכולים להרשות לעצמם לשאת במחיר הכלכלי של הטעות ובולטים בעיקר בשווקים חדשים.

במישור השני, שירותי הייעוץ חשובים כי הם מאפשרים ליצואן להכיר ולהיחשף לתרבות ולמנהגים במדינת היעד. המידע שמופיע באתרי האינטרנט לא תמיד אמין והוא לא ממלא את הפונקציה של היכרות אמיתית עם הציפיות. מנגד, אי אפשר לחכות לנחיתה במדינה זרה כדי להתחיל ללמוד את מנהגי המקום. הפתרון הוא לתאם את הייעוץ בסביבה סטרילית ובטוחה, ליהנות משירות אמין של ליווי אישי ולהגביר משמעותית את סיכויי ההצלחה של פרויקט היצוא.

הייעוץ נותן ליצואן את כל המידע הנדרש לטובת סחר בינלאומי. שירותי ייעוץ ניתנים על ידי גורמים מקצועיים ואובייקטיביים, שמציבים את האינטרס של הלקוח בראש סדר העדיפויות. בתחום שבו ידע הוא כוח ששווה הרבה כסף, אין סיבה אמיתית לוותר על הפריבילגיה של שירותי ייעוץ.

מה הקשר בין הייעוץ לבין הפוטנציאל העסקי שלכם?

מחקרים בארץ ובעולם מראים שרוב היצואנים לא ממשים את הפוטנציאל העסקי שלהם. אותם יצואנים נתקלים בתקרת זכוכית שנוצרת בגלל חוסר ידע. אחרי שהם משקיעים זמן, משאבים ואנרגיות בתחילת תהליך היצוא, הפוטנציאל נשאר לא ממומש כי הוא לא עולה בקנה אחד עם הצרכים המשתנים במדינת היעד.

שירותי ייעוץ פותרים את הבעיה הזו. הם עוזרים במימוש הפוטנציאל העסקי של סחר בינלאומי בכל מדינת יעד בעולם. הייעוץ מתייחס לתקינה ורגולציה, לעלויות הובלה ולהסכמי סחר שיכולים לגרום להבדל משמעותי בשורת הרווח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך