אשדוד פוגשת את ירושלים. רוס למבחנים

לאחר 3 הפסדים רצופים, רוצה מכבי אשדוד/באר טוביה לחזור לנצח. היריבה שמולם היא הפועל ירושלים. ירושלים עם 2 הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים. זה לא יהיה קל, אבל גם לא בלתי אפשרי. הסנטר רוס מאילת למבחנים בקבוצה.
דניאל יואינג
המצטיין. דניאל יואינג (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אחרי פתיחה מסחררת של שני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה, מכבי אשדוד/באר טוביה, כבר עם 3 משחקים רצופים בהן נוצחה. בקבוצה מאוד רוצים לעצור את הרצף במשחק בראשון. אבל מהצד השני (21.00, היכל הקרייה), תהיה הפועל ירושלים, מהקבוצות הבכירות בישראל.

באשדוד מעודדים מאוד מהמשחק מול מכבי ת"א. אשדוד אומנם ניצחה, אבל הייתה שווה למכבי ת"א ולמעשה הפסידה את המשחק רק בחלק האחרון של הרבע הרביעי. ירושלים עצמה לא נמצאת בכושרה הטוב והיא עם 2 הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים. קל זה לא יהיה, אבל גם לא בלתי אפשרי.

באשדוד יודעים כי במחזור הבא לקבוצה משחק חוץ מאוד קשה מול מכבי חיפה ולא ירצו להגיע למשחק הזה כאשר הצבירה היא הפסד רביעי ברציפות.

בנושא אחר לקווינטון רוס הסנטר ששיחק באילת, עד למחזור האחרון (היה לו חוזה לחודש) יגיע למבחנים באשדוד. השחקן אמור להחליף את הסנטר איזוקו של אשדוד שחוזהו הוארך בעוד חודשיים. אם ירשים יוחתם. הוא עבר אגב בדיקה רפואית לבקשת אנשי אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך