הקלה משמעותית בעומסי התנועה!

לאחר יומיים של רעש תקשורתי וזעם ברשתות החברתיות, הערב נרשמה הקלה משמעותית בעומסי התנועה, בזכות פעולות מגוונות שעיריית אשדוד ביצעה בפועל
הקלה משמעותית בעומסי התנועה!

72 שעות לא פשוטות עברו על צמרת עיריית אשדוד בעקבות סערה גדולה שפרצה ברשתות החברתיות, עם תחילת העבודות של פרויקט "תחבורה ירוקה" בעיר הנמל. העבודות בצמתים מרכזיים בעיר יצרו פקקים גדולים, וכפועל יוצא גרמו לזעם של תושבים רבים בפייסבוק.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, קיים בסוף השבוע התייעצויות קדחתניות עם אנשי מקצוע במחלקת התשתיות, עם גורמים במשטרת התנועה הארצית ועם אנשי מקצוע נוספים. בסופו של דבר הוחלט הבוקר לבצע תיזמון חדש לרמזורים בצמתים המרכזיים בעיר, מה שהוביל להקלה משמעותית בעומסי התנועה. נראה כי השינוי והפקת הלקחים יובילו לשינוי מהותי יותר בימים הקרובים.

las

ד"ר לסרי אמר לאתר "אשדוד אונליין": "ביצענו כמה וכמה פעולות לאורך היום, ובין השאר מדובר בוויסות התנועה על ידי הארכת זמני הרמזורים באזורים בהם נרשם עומס כבד. במקביל התקבלה החלטה להציב שוטרים שיכוונו את התנועה החל ממחר בשדרות הרצל וממחרתיים בשדרות בגין. אין לי ספק שתוך ימים ספורים נצליח לצמצם יותר ויותר את עומסי התנועה בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך