האם החלטתי נכון?

נומרולוגיה ואסטרולוגיה הם כלים המאפשרים לנו להחליט נכון. אנו מתבקשים להחליט החלטות פשוטות ולפעמים הרות גורל במהלך חיינו. אנו שואלים את עצמנו לא פעם, האם זה היה נכון? רק בעתיד נוכל לקבל תשובה. תהליך קבלת החלטות הוא תהליך מורכב ומעניין. במהלך חיינו אנו לוקחים החלטות שונות, ואנו בטוחים שיש לנו את היכולת הבלעדית לקבוע עבורנו את הטוב ביותר, אך למעשה גורמים גלויים וסמויים נוספים אחראיים להחלטות שאנו לוקחים. כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

בעזרת הנומרולוגיה יש באפשרותנו לראות את הפוטנציאל עיתויים/זמנים המכינים אותנו לפעול. ביכולתנו ללמוד באיזה שנה אישית אנו נמצאים ומהי האנרגיה שתשפיע עלינו. על ידי חישוב נומרולוגי ביכולתנו לגלות את האתגרים והזדמנויות שעומדות בפנינו, אשר יאפשרו לנו לבחור את ההחלטות הטובות ביותר בזמן הנכון. הנומרולוגיה מהווה כלי משמעותי לקביעת הזמן הנכון והעיתוי המתאים לכל דבר ודבר. האסטרולוגית מאפשרת לנו לבחון מה כדאי, מתי כדאי, ואיך כדאי לממש תכניות ובעיקר להצליח בחיינו.

המפה האסטרולוגית יכולה לסייע לנו לזהות דפוסי התנהגות או התנהלות שמקלקלים לנו בחיינו, מאפשרת לנו לבחון אילו אנשים אנחנו מושכים לחיינו כמו בני זוג, חברים, שותפים ועוד…. איזו השפעה יכולה להיות למשיכה הזו על חיינו והאם מובטחת לנו מערכת יחסים אומללה או מאושרת. הבנת המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו לבחון את הפוטנציאל האישי שלנו, אילו תחומים חזקים אצלנו ומה כדאי לנו לעשות כדי לקדם את עצמנו ולהצליח בחיים. כמו כן מסייעת לנו לבחור במקצוע הנכון או המתאים.

הבנת המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו לבחון עיתויים בחיים שלנו. מתי לבקש העלאת שכר מהבוס, האם לעבור דירה או למכור דירה, האם לצאת ללימודים, האם להחליף מקום עבודה ועוד. הטיימינג הוא נושא מרכזי בחיינו, והמפה האסטרולוגית מצביעה על הטיימינג הנכון לפעול או שלא לפעול. יש באפשרותי לייעץ בכל תחומי החיים בעזרת הנומרולוגיה הקבלית, כלומר בניית מפה אישית בעזרת תאריך הלידה ושם האדם וכן בניית מפה נוספת, מפה אסטרולוגית. אני משלבת בין הנומרולוגיה והאסטרולוגיה על מנת לתת תשובות מקיפות ככל האפשר.
דקלה שואלת: בשנים האחרונות אני לא מצליחה למצוא את עצמי, הלכתי ללמוד כל כך הרבה תחומים, כרגע אני עובדת בהיי-טק מכיוון שאני חייבת פרנסה. במקביל לעבודתי החלטתי לקחת מספר קורסים בפסיכולוגיה. השאלה שלי איזה תחום עיסוק מתאים לי? תאריך לידתי: 16.08.1976.

הכנתי לך מפה ובהחלט את מתאימה למקצוע טיפולי ומתן ייעוץ, את מאוד רוחנית ואני ממליצה לך לקחת גם קורסים בתחומי המיסטיקה. יחד עם זאת, את צריכה בטחון כלכלי ותחושה של סדר והיגיון, ויכול להיות שעולם ההיי-טק אכן מתאים לך לצורכי פרנסה. לנפש את צריכה יותר ואפשר לשלב בין שני העולמות. בהצלחה!

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך