אכזבה מהזרים באשדוד/באר טוביה. קליסטוס איזוקו עלול לעזוב

במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה לא מסתירים את האכזבה מחלק מהזרים. במיוחד לאחר משחק ההפסד מול חולון בשני (66:84). מי שכנראה בדרך החוצה הוא קליסטוס איזוקו, ששיחק עד כה דקות בודדות בשלושת המשחקים בולפני חולון התלונן על כאבי גב ושיחק דקה.
שחקן מספר 4

אי אפשר היה שלא לראות את האכזבה על פניהם של ראשי קבוצת מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, לאחר משחק ההפסד בחולון 66:84. לא רק ההפסד איכזב, אלא הצורה. עיקר הביקורת, שכרגע נשמעת בחדרי חדרים, היא כלפי הזרים. ביקורת שהולכת וגוברת.

מי שעלול לשלם ככל הנראה את המחיר כבר בקרוב הוא קליסטוס איזוקו, הסנטר החדש שהגיע לפני 3 משחקים ומאז שיחק דקות בודדות. מאיר טפירו המאמן, שחשב שהוא יוכל להשתמש בו מול חולון, שמע ממנו יום לפני שהוא סובל מכאבי גב ולא יכול לשחק. לבסוף שיחק דקה אחת ותרם 0 נקודות. כמו שזה נראה השחקן שחתום לחודש, יעזוב.

בקבוצה כבר מחפשים זר גבוה אחר, אבל הפעם יבדקו במשנה זהירות בכדי שזה לא יהיה הזר השלישי הגבוה, בת]קיד הסנטר שמוחלף לאחר פחות מחודש. גם הזר החדש שיגיע, יוחתם כתנאי לחודש ואז יוחלט לגבי המשך העונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך