ניצחון לנשים הפסד לגברים

יום שני היה יום הכדורסל של הקבוצות באשדוד. יום טוב לנשים, פחות טוב לגברים. קבוצת הנשים הדאבליסטית, מכבי בן אוצר השקעות אשדוד ניצחה במשחק הפתיחה של העונה בהארכה בהרצליה, 71:76. קבוצת הגברים של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה נוצחה בחולון 84:66. כבר בחמישי תארחנה הבנות את קובנה ליטא "ביורוקאפ" ואילו הגברים יארחו בליגה בשני הבא את מכבי ת"א.
ניצחון לנשים הפסד לגברים

שני של כדורסל לקבוצות הגברים והנשים של אשדוד בכדורסל. הנשים יצאו מחייכות, הגברים קצת פחות. קבוצת הנשים מכבי בן אוצר השקעות אשדוד ניצחה במשחק חוץ קשה, במחזור הפתיחה, לאחר הארכה את בנות הרצליה 71:76. הבנות שיחקו בחמישי במוסקבה וניצחו, בשני בהרצליה וניצחו ובחמישי תארחנה את קובנה מליטא, במסגרת המחזור השני "ביורוקאפ.

הגברים לעומתן, נוצחו בחולו 84:66. במשחק שעד המחצית הם עוד היו בו. לגברים זהו ההפסד השני ברציפות. לאחר שני ניצחונות רצופים בפתיחת העונה. כבר ביום שני הבא מחכה להם באשדוד יריבה קשה יותר מחולון, מכבי ת"א.

במשחק הגברים:

אשדוד הייתה חזק במשחק לאורך שלושה רבעים, אבל ריצת 0:11 של חולון בפתיחת הרבע האחרון סגרה למעשה את הסיפור. ג'ייק כהן ובן אלטיט הציגו עוד משחק טוב ויעיל, אבל אד דניאל ודניאל יואינג, שהיו יוצאים מן הכלל במחצית הראשונה, נחלשו אחרי ההפסקה ובלעדיהם ובלי צ'ייס סיימון שנקלע לערב קליעה חלש, קשה מאוד לאשדוד לנצח בחוץ.

אטקינס מחולון נכנס לעניינים וביחד עם דילייני קבע 9:14 לסגולים. יואינג קלע מבחוץ ואלטיט בסל ראשון דאג לשוויון, 16:16. בל עלה מהספסל ועם 5 מהירות החזיר את היתרון, כהן ענה עם השלשה הרביעית של האורחים ברבע ויואינג הוריד ל-23:21 אחרי 10 דקות. אשדוד שיפרה את ההגנה, ברבע השני הלכה פנימה, השלימה ריצת 0:10.בדרך ליתרון 29:35. ווייאט הוביל ריצת 1:9 ביחד עם יזרעאלי ואטקינס הפך ל-36:38 עד למחצית זה נגמר צמו צמוד 41:42 לחולון.

אשדוד כאילו לא חזרה מהחדר ההלבשה. שלשות של ווייאט ובל פתחו יתרון שיא, 43:52. אלטיט קטע את הבצורת של האורחים עם שני סלים והוריד ל-54:49. אטקינס חזר לשלוט ברחבות וקלע 6 רצופות, אבל בצד השני זיו (נקודות ראשונות) ואריאל צלפו מבחוץ, 60:55 בסוף הרבע השלישי. חולון פתחה מצוין את הרבע הרביעי ועלתה ל57:74. אח"כ המארחת המשיכה את המטווח מבחוץ עם שלשות של יזרעאלי והרוש שהבהירו שמהפך נוסף לא יהיה כאן,66:84 בסיום לחולון.

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: כהן 17 (3-4 לשלוש, 4-11 לשתיים), אלטיט 12 (6-11 מהשדה, 0-3 מהקו), יואינג 10 (7 אסיסטים, 4 איבודים), זיו (6 ריבאונדים, 4 איבודים), אריאל (4 אסיסטים) ודניאל (8 ריבאונדים) 8 כ"א, סיימון 3 (6 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 0-5 לשלוש). כן שותפו: אזיוקוו ולייש.

במשחק הנשים

אשדוד הייתה עייפה מהמשחק מול ספרטק מוסקבה במסגרת "היורוקאפ" וראו את זה על השחקניות. אשלי פאריס ודיאנה בוטוליה לא יכלו לשחק , מאחר והן משתתפות רק באירופה והן חסרו.

סל של אליסון הייטאואר ממכבי אשדוד עם הבאזר קבע שיווין 64-64, כשנראה היה שהרצליה תצא מכאן עם ניצחון. לזה קוראים ווינריות ומזה יש לבנות אשדוד בשפע.

הסל של הייטאוור שלח את המשחק של האלופה מול בנות הרצליה להארכה. שם כבר הנסיון דיבר ואשדוד ניצחה בחוץ 71-76. שי דורון היתה מעל כולם עם 21 נקודות. משחק טוב היה גם לטיפאני ג'קסון (14 נקודות) שמול ספרטק מוסקבה, היה זה משחקה הראשון מאז שהחלימה ממחלת הסרטן. ג'קסון נראית מצוין ואשדוד תרוויח ממנה בארץ ובאירופה. גם קטיה לויצקי המשיכה יכולת טובה מהמשחק במוסקבה ומהעונה שעברה, עם 16 נקודות.

למכבי בן אשדוד: דורון 21, לויצקי 16, הייטאוור וג'קסון 14, בן נון ופרסלי 4 כ"א, אבדי 3.

zzz
לויצקי מימין ודורון משמאל, שתיים מהבולטות במשחק באשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך