קשיים באזרוח חבייאר גונזאלס, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה

מכבי אשדוד/באר טוביה, מחכה לאזרוחו של חבייאר גונזאלס (27. 1.85) הגארד החדש של הקבוצה. אבל בגלל החגים ואישורים מסוימים, מתעכב אזרוחו של גונזאלס בעל השורשים היהודים. באשדוד הבהירו כי יצורף רק אם לא ייחשב זר.
קשיים באזרוח חבייאר גונזאלס, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה

קשיים באזרוחו של הגארד  החדש של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, חבייאר גונזאלס, 27, 1.85.

במכבי אשדוד באר טוביה, הביאו את השחקן במקומו של נאור שרון. אלא שהגארד הפורטוריקני, חתם על חוזה לפיו יצורף רשמית, רק אם יתאזרח בשל שורשיו היהודים. אם בתוך כחודש לא יאוזרח, ההסכם יבוטל. לשחקן הובהר כי הוא לא יישחק כזר חמישי של הקבוצה.

נראה כי שני דברים מקשים בשלב הזה על האזרוח. הראשון הוא תוקפת החגים, מאחר ומשרדי הממשלה לא עובדים, או עובדים במתכונת מצומצמת מאוד, דבר שמאריך את האזרוח. כמו כן נראה כי הוא צריך להביא אישורים מסוימים המעידים על יהדותו וגם זה מתעכב בשלב הזה.

גונזאלס  שיחק במכללת NC-State ובמכבי הוד השרון מהליגה הלאומית בעונת 2011/12, שם היו לו ממוצעים של 16 נקודות,  אגב מאמן הוד השרון באותה עונה היה רמי הדר, כיום עוזר מאמן מכבי תל אביב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך