לוחם הג'יו ג'יטסו אלן סורמונט, אוסף כסף ב"הדסטארט" בכדי לצאת לאליפות העולם

לוחם הג'יו ג'יטסו אלן סורמונט, עד לאחרונה בן העיר אשדוד, רוצה לצאת לאליפות העולם בפולין בנובמבר, אבל חסרים לו 10 אלפים שקלים. הוא פנה "להדסטארס", פרויקט באינטרנט, שבו הוא יכול לאסוף כסף ממי שחפץ, בתמורה הוא מבטיח מתמונה איתו ועד אימון אישי. נותרו לו 22 יום לאסוף את הכסף. אלן שעובד כמאבטח במשרד הביטחון: "זו הדרך שלי לצאת לאליפות. אני נשוי טרי, בקרוב אהפוך לאבא, האימונים, העבודה, הטיסות וכלכלת הבית, מאלצים אותי לפנות לציבור לעזרה"
לוחם הג'יו ג'יטסו אלן סורמונט, אוסף כסף ב"הדסטארט" בכדי לצאת לאליפות העולם

ישראל 2016. לוחם הג'יו ג'יטסו אלן סורמונט, מקום שביעי בעולם, נאלץ לפנות לבקשת הציבור הרחב… בכדי לצאת לאליפות העולם הקרובה בנובמבר, בפולין. אלן, 24, שהוא עולה חדש ממכסיקו ושירת ביחידת ההנדסה של גבעתי וחי עד לאחרונה באשדוד, שם נמצאת רוב משפחתו ומשפחת רעייתו, זקוק לסכום של 10 אלפים שקלים. אלן שמשמש במקצועו כמאבטח במשרד הביטחון, תופס את המקום השביעי בעולם. כל ההוצאות כולל עבור הבית, האימונים הטיסות וכדומה, לא מאפשרות לו לצאת לפולין.

אלן: "זו הדרך שלי לצאת לאליפות. אני נשוי טרי, בקרוב אהפוך לאבא, האימונים, העבודה, הטיסות וכלכלת הבית, מאלצים אותי לפנות לציבור הרחב לעזרה. אני מקבל עזרה מארגון אילת (התאחדות הישראלית לספורט תחרותי לא אולימפי, מ.ס), של 1500 שקלים וזו העזרה היחידה".

אמר ועשה. בעצת חבריו מהצבא פנה ל"הדסטארט". זוהי שיטה חדשה של מסחר וחסות, באינטרנט. בה היוצר שומר על 100% מהקניין הרוחני בפרויקט. זו אינה השקעה או הלוואה מסוג כלשהו. כל אחד יכול להפוך את החלום שלו למציאות. כל מי שרוצה, תורם סכומים קטנים או גדולים, שמצטברים לכדי סכומים משמעותיים, וכך מי שפנה יכול להשיג את המימון הנדרש. אגב אם לא הצליח, הכסף מוחזר לתורמים.

כחלק מעניין מציעים "בהדסטארט" לתורמים, תמורה. אלן הציע בין היתר: תמורת 50 שקל תעודת הוקרה, תמורת 150 שקל אימון במועדון שלו עם צוות המאמנים, תמורת 200 שקלים אימון פרטי ותמורת 1000 שקלים הכל (תמונה, אימון עם המאמנים, אימון פרטי).
אלן פנה לחבריו בהודעה וכך כתב בה: "חברים זה אתר האדסטארט, זה פרוייקט שאני מקים כדי להתחרות באליפות העולם!!! בבקשה תמכו כמה שאפשר ותעבירו את זה לכמה שיותר אנשים, על מנת שהצלחה תהיי גדולה ואני אגיע ליעד! יש פרטים של הפרויקט, סרטון, מטרה… הכל בלינק הבא, תודה! אנשים, אני מבקש תשתפו את זה בכל הרשתות החברתיות כדי שזה יגיעה לכמה שיותר אנשים! אתם יכול לתרום או בתרומה או בלהפיץ את הודעה הזו. https://m.headstart.co.il/#/main?id=20376

עד כה גייס אלן 2025 שקלים. 10 תומכים בלבד תמכו בו. אבל ויש אבל. נותרו לו 22 ימים בלבד. אם לא יצליח להשיג את הסכום של 10 אלפים שקלים, הכסף יוחזר לתורמים.

אגב באתר "הדסטארט" ההוא העלה גם סרטון ובנוסף סיפר על עצמו ועל הקריירה שלו ועל החלום שלו לצאת לאליפות העולם בפולין. הוא כתב שם בין היתר: "אני מזמין אתכם להיות שותפים בדרך שלי לאליפות העולם! אני יוצא לסדרת מחנות אימונים אינטנסיביים. מבחינתי אני הולך ALL IN לאליפות העולם. זה פרויקט יקר מאד עבורי שכרוך בהוצאות כלכליות עצומות. כל מה שאני מבקש מכם, תנו לי יד כדי שאוכל להתחרות באליפות העולם בפולין ובתקווה גם להביא את מדליית הזהב הביתה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך