שיא החוצפה

חכם סידי מבין ששיא החוצפה הוא קו שתמיד אפשר למתוח עוד ועוד, תראו לדוגמא את חמאס. תשבו רגע, קחו אוויר, תראו מה הם כתבו השבוע: "ישראל רוצה לייצר משוואות חדשות בעזה..."
רגב וכחלון כמו שמצאתם כסף לקריית שמונה תמצאו לאשדוד

מי שהיה קורא את המשפט הזה, היה מבין שישראל מנסה לפגוע בעזה. אבל למי שקורא חסרה עובדה אחת קטנה, המשפט הזה הגיע, אחרי שצה"ל תקף בעוצמה בעזה… בעקבות ירי טילים מעזה על דרומה של ישראל ביום ראשון האחרון.

אתם מבינים את החוצפה? לא להשתגע, לא לרצות "למחוק" כבר את החמאס הזה? הם או מי שהם בוחרים (מיד ניתן על זה את הדעת), יורים עלינו וכשאנחנו מגיבים, אז אנחנו הצד הרע, הצד המגזים, הצד שרוצה "לייצר משוואת חדשות אצלם".

תגידו יא בני בליעל, במקום שתגידו שאנחנו מייצרים משוואות, אולי תפסיקו לייצר במחרטות שלכם טילים? מה אתם אומרים על זה? במקום לבוא בטענות שפגענו בכל הכח, אולי תנצלו את הכח שלכם למען אזרחי עזה. אולי תיקחו את כל "העזרה ההומניטארית" שמגיעה לכם ותיבנו להם בתי ספר, מרפאות, תחבורה יעילה ולא תשתמשו בה לבנות מנהרות הברחה ותקיפה נגדנו. תאמינו לחכם סידי, מה שספגתם מאיתנו בתגובה, זה כלום לעומת מה שמגיע לכם מהאזרחים שלכם.

אבל רק אנחנו אשמים. בשנת 2006 אבו מאזן, עוד שונא ישראל במסווה של ד"ר (להכחשת השואה), התחנן בפני ישראל וארה"ב שלא יערכו בחירות בעזה. אבל ישראל וארה"ב רצו להראות לעולם שאנחנו נאורים. מה קרה בסוף? כולם יודעים. אבו מאזן והפת"ח הפסידו (כי היו מושחתים כלפי עמם), החמאס עלה ומאז אין בחירות בעזה. החמאס שולט, עוין את ישראל, יורה טילים, בוכה ועל הדרך לא שוכח להפוך למושחת כמו קודמיו מהפת"ח.

אגב, זה מלמד שישראל ובעיקר ארה"ב לא מבינה את המזרח התיכון. דמוקרטיה היא דבר מצוין, אבל גם אותה מכילים בהדרגה, במקום בה היא לא הייתה מעולם. עכשיו רצינו דמוקרטיה קיבלנו חמאניסטן. הבאנו את זה על עצמנו. אגב ארה"ב עדיין ממשיכה לטעון נגדנו לפעמים על שימוש יתר בכח (ראו ערך אובמה), אבל זו אותה ארה"ב שיורה על כל מסתנן ממקסיקו שמחפש רק עבודה בארה"ב, לא פיגוע. עבודה. אבל כנראה מה שמותר לרב (ארה"ב)… אסור לרבנית (ישראל)…

אבל נחזור לחמאס. חכם סידי מקבל את "הסיבוב" הגדול יותר שלו על אויבי ישראל ומי שמגן עליהם, כשהם טוענים שהם לא ירו, אלא ארגוני סירוב קטנים, שלא בשליטתם. שלא יעבדו עליכם. חמאס שולט בכל הנעשה בעזה, החל מגביית מיסים, "כולל מיסי מנהרות למבריחים". כן, כן, יש דבר כזה וכלה בכל טיל שנורה על ישראל.

כשחמאס רוצה ורצה לעצור טילים, לא היה טיל אחד על ישראל, כולל פגיעה פיזית במי שירה. אבל כשיש להם סיבה מבחינתם, הם מאפשרים זאת. הם ראש הנחש. אותו צריך לרוצץ. אגב הארגון שלקח הפעם אחריות הוא ארגון בשם "אחפאד א-סחאבה" (ארגון? כמה אנשים יחד בשכונה שם קוראים לעצמם ארגון), הסיבה שיהודים עולים להר הבית. תזכירו לחכם מתי זה היה לאחרונה? קשקוש, הכל בחסות ובעידוד החמאס.

אולי הפעם נתנו בחמאס "אור ירוק" לירי הטילים, בגלל סכסוך פנימי, או בגלל לחץ של תושבי עזה שסובלים יותר מהחמאס מאשר מאיתנו, שמונע מהם לחיות בכבוד ועסוק בפעילות טרור נגד ישראל. השיטה פשוטה, הייתה גם בזמן ערפאת (עוד בן שטן). פועלים נגד ישראל, ישראל מגיבה, תושבי עזה שוכחים מהצרות ויוצאים נגד ישראל. החמאס שוב יוצא גדול מבחינתם. איזה יופי? וחזור חלילה. מ-2006!

לא יעזור, אנחנו דוחים את הקץ. החמאס ובמיוחד ראשיו, חייבים להיות מחוסלים. נכון, קל להגיד להיכנס לעזה ולחסל את שלטון החמאס. אבל אם חכם סידי זוכר ואני זוכר, היה זה שר הביטחון הנוכחי, אביגדור ליברמן, כשהיה באופוזיציה, זה שאמר שצריך לחסל את החמאס. לא? אז מה קרה? פשוט מאוד, ליברמן שר הביטחון אינו ליברמן באופוזיציה, בדיוק כמו שאריאל שרון ראש הממשלה לא היה אריאל שרון באופוזיציה. ראו ההתנתקות שהוא יזם, הפיק וכמעט ביצע.

חכם סידי מבין שמדובר במחיר לא פשוט. המחיר הכי יקר לנו, חיי אדם. אנחנו מקדשים את החיים לעומתם שמקדשים את המוות. זה הדבר היחיד שחכם סידי מקבל, חיי ילדנו. חכם סידי אומר שאם יש אמא שתבכה שזו תהיה האמא שלהם. אבל הכלבים מהחמאס ואין פה מרכאות, כלבים, אין מילה אחרת (וסליחה סליחה לכלבים) צריכים להיות מחוסלים.

ישראל לא צריכה לעשות את זה לבד, יש לה כיום כמה מדינות שותפות לעניין. בראש ובראשונה מצרים שסובלת בסיני מהאחים המוסלמים, שזה חמאס. גם סעודיה תשמח להיפטר מהם. הם הרי עושי דברם של האיראנים, היריבים העזים של סעודיה. ישראל צריכה לשתף את כל אלה, כולל הנשיא או הנשיאה הבאים של ארה"ב ולחסל פוליטית ואח"כ צבאית את החמאס. אחרת, לנצח יהיו טילים מעזה.

פעם דוד בן גוריון הגה את "תוכנית ד". זה היה בזמן מלחמת העצמאות. פשוט עברנו ממגננה להתקפה. הסוף ידוע, תוכנית ד' אפשרה לכח הצבאי של הישוב העברי (זה היה לפני ההכרזה על המדינה) בישראל לנצח את הכנופיות הערביות שפעלו בארץ, במלחמת העצמאות.
הגיע הזמן "לתוכנית ד" חדשה. תקראו לה באיזה שם שתרצו, אבל הגיע הזמן, במחשבה תחילה כמובן ובאיחוד כוחות בעלי עניין, לעבור ממגנה להתקפה. לא לחכות לטילים הבאים שיפגעו בנו, אלא למהר ולפגוע בהם… לשלוח אותם להיכן שהם ראויים…
לא בין בני האדם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך