מכבי אשדוד/באר טוביה פתחה היום את אימוניה עם השחקנים הישראלים

באופן רשמי תפתח קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה את אימוניה ב-3.9, אבל היום היא פתחה את האימונים עם הישראלים והנבחנים, כשהזרים יצטרפו בחודש הבא. למעשה היום יפתח עידן המאמן החדש מאיר טפירו. המטרה פליאוף עליון. טפירו: "שמח לפתוח עונה מאתגרת".
טפירו עם ראש העיר
ראש העיר אשדוד וראש מועצת באר טוביה עם טפירו בעונה שעברה.

מכבי אשדוד/באר טוביה פתחה היום את אימוניה. אומנם לא באופן רשמי, אבל חלק מהשחקנים הישראלים ונבחנים, בקבוצה התחילו היום את האימונים וסימלו מעשית את פתיחת עדין המאמן מאיר טפירו.

באופן רשמי תפתח מכבי אשדוד/באר טוביה את אימוניה במוצאי שבת 3.9, אז יצטרפו גם השחקנים הזרים של הקבוצה, אבל היום זה היום הראשון של טפירו כמאמן, באשדוד ובכלל. בהחלט רגע היסטורי לקבוצה ולמאמן. חלק מהישראלים נמצא עם הנבחרת.

הישראלים של הקבוצה הם: יפתח זיו (הגיע מבני הרצליה), אדם אריאל (חולון), ג'יק כהן (אריס סלוניקי),  בן אלטיט (קריית-גת), נמרוד טישמן (קריית-גת), נועם לייש ממשיך מהעונה שעברה, כמוהו נאור שרון, רגב זנזורי ורועי נציה. הזרים של אשדוד עד כה: דניאל יואינג (נפטונאס), צייס סיימון (מנרסה) ואד דניאל (בולוניה). בתכנון הגעת זר נוסף.

מאיר טפירו: "אני שמח לפתוח עונה חדשה ומאתגרת עם חברה צעירים ורעבים להצלחה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך