קורדיירו: "מ.ס אשדוד אני מאוהב בקבוצה שלכם. אתם הבית שלי"

בשבת הוא שיחק מול מ.ס אשדוד במדי קריית-שמונה והיה מעורב בפנדל לזכות קבוצתו החדשה. אבל לאחר המשחק פרסם מאורציו קורדיירו שחקנה של מ.ס אשדוד בעונה שעברה פוסט שכולו אהבה למ.ס אשדוד: "אתם האחים שלי".
חתימה על חוזה,

במשך כל הקיץ, חיכתה מ.ס אשדוד למאוריציו קרודיירו. היא בהחלט פגשה אותו במחזור הפתיחה, אבל במדי הקבוצה היריבה מול שיחקה, במחזור הראשון קריית-שמונה. קורדיירו היה מעורב גם באירוע שהביא לפנדל לזכותה של קריית-שמונה. אבל לאחר המשחק הוא פרסם פוסט בפייסבוק שלו שלא הותיר כל מקום לספק, הלב שלו באשדוד.

קורדיירו כתב בין הייתר: "מ.ס אשדוד, אתם האחים שלי, קשה היה אתמול לשחק נגדכם ולנסות להשיג את אותה המטרה, ניצחון…אני מאוהב בקבוצה הזאת אתם הבית שלי….הייתי שמח לדבר עם כל האוהדים ואני מצטער אם לא הצלחתי להגיד לכולם שלום…. השנה הזאת אתם בטוח תאבקו על הפליאוף העליון".

בנושא אחר, בימים הקרובים ידעו את מצבם של גדי קינדה ורועי בקל הפצועים. התקווה היא שיהיו כשירים עד למשחק מול מכבי ת"א ביום ראשון (21.00).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך