עוד חברה מצטרפת: יצרנית הירקות המוקפאים "מוצרי הצ'יפס נגועים בחיידק"

זהירות: יצרנית הירקות המוקפאים מילוטל עדכנה בדקות האחרונות שבבדיקות מעבדה חיצונית שנערכו למוצרי צ'יפס קפוא מתוצרת החברה, נמצא ממצא חיובי של חיידק ליסטריה מונוציטוגנס, חלק מהמוצרים יצאו משערי המפעל ושווקו
עוד חברה מצטרפת: יצרנית הירקות המוקפאים "מוצרי הצ'יפס נגועים בחיידק"

יצרנית הירקות המוקפאים 'מילוטל' עדכנה בדקות האחרונות שבבדיקות מעבדה חיצונית שנערכו למוצרי צ'יפס קפוא מתוצרת החברה, נמצא ממצא חיובי של חיידק ליסטריה מונוציטוגנס. חלק מהמוצרים יצאו משערי המפעל ושווקו, אנא גלו ערנותכם.

מדובר במוצר קפוא שכדי להכינו למאכל יש לטגנו או לחממו בתנור בחום גבוה, כמפורט על גבי האריזה. החברה סבורה שהכנת המוצר למאכל על פי ההוראות מסירה את הסיכון שכן החיידק מושמד בטמפרטורה גבוהה.

עם זאת, למען הזהירות, ובתאום עם גורמי משרד הבריאות ושירות המזון הארצי, החליטה הנהלת החברה להפעיל נוהל החזרה יזומה של המוצרים. הצרכנים מתבקשים לוודא כי אין ברשותם מוצר מהמוצרים המפורטים מטה:

1. טוגנים מהדרין צ'יפס משפחתי 2 ק"ג – לשימוש עד 25/07/2017.
2. צ'יפסים טוגני תפוחי אדמה מוקפאים משפחתי 2.5 ק"ג – לשימוש עד 27/07/2017.
3. צ'יפסים אמריקאי 2.5 ק"ג לשימוש עד 26/07/2017
4. צ'יפסים משפחתי טוגני תפוחי אדמה מוקפאים 800 גרם לשימוש עד 28/07/2017

צרכנים אשר יש ברשותם מוצרים מהרשימה הנ"ל מתבקשים שלא לצרוך אותם ולהחזירם לחנות ממנה נרכשו המוצרים.
שרות הלקוחות של החברה: 04-9859325.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך