השחיין יעקב טומרקין יתחרה ב-200 מ' גב. הסגנון החזק שלו

לאחר האכזבה ב-100 מ' גב, יתחרה ביום רביעי, השחיין יעקב טומרקין ב-200 מ' גב, הסגנון החזק שלו. הציפייה ממנו היא הגעה לגמר. ברביעי ייערכו המוקדמות וחצי הגמר. משחה הגמר למחרת בחמישי.

יעקב טומרקין השחיין האולימפי מאשדוד, יתחרה ביום רביעי באולימפיאדת ריו, במשחה למרחק 200 מ' גב, שנחשב לסגנון החזק שלו, בו הוא מחזיק במספר תארים אירופיים.

טומרקין שהתאכזב מכך שלא עלה לחצי הגמר ב-100 מ' גב (לא ציפו ממנו לגמר), ינסה לעשות הכל בכדי להגיע לגמר במרחק של 200 מ'. טומרקין אגב הוא הישראלי עם ההישג הגדול ביותר באולימפיאדה של שחיין ישראלי,  מקום 7 בלונדון במרחק ל-200 מ' גב. הוא גם זכה רק השנה בתואר סגן אלוף אירופה למרחק הזה, בבריכות קצרות. כך שיש למה לצפות.

ברביעי ייערכו מקצי המוקדמות וחצי הגמר. אם יעפיל טומרקין למשחק הגמר, הרי שהוא ייערך למחרת יום חמישי. בוועד האולימפי של ישראל מצפים כי טומרקין יעלה לגמר. האמת נראה כי גם טומרקין עצמו מצפה ללא פחות מגמר. על פי תוצאותיו הוא יכול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך