טיפים לעיצוב חדר השינה באווירה רומנטית

טו באב ברשת הרמוניה לבית: טיפים לעיצוב חדר השינה באווירה רומנטית שיגרום לכם לבלות יותר בחדר השינה ...
טיפים לעיצוב חדר השינה באווירה רומנטית
צילום: אסף לוי

מירן מלכה, מנכ"ל רשת הרמוניה לבית: "זוגות רבים שוכחים שחדר השינה הוא "המקדש" הפרטי והאינטימי שלהם, והקסם ללא ספק נעשה גם באמצעות עיצוב רומנטי, נעים ורך של חדר השינה, מה שיגרום לזוגות לבלות שעות אינטימיות משותפות". ניתן ליצור אווירה רומנטית בחדר השינה בלי הוצאה כספית גבוה. לקראת טו' באב מירן מלכה – מנכ"ל רשת הרמוניה לבית, מנדב טיפים ועצות, לעיצוב חדר השינה , שללא ספק יגרום לכם לרצות ולהישאר בחדר המיטות הפרטי שלכם.

צבע בחדר השינה – חדר השינה צריך להיות רגוע ושקט ולא עמוס מידי כך שניתן יהיה לבלות בו ולישון באווירה רגועה. מומלץ לצבוע את קירות החדר בצבעים רכים ומרגיעים כמו: פסטליים או ניטרליים קרם, לבן, אפור בהיר וכו'.

תאורה בחדר השינה – נרות ריחניים בפינות השונות של החדר ייצרו אווירה שלווה ורומנטית מבלי להשקיע הרבה כסף. מנורות שולחן עם תאורה חמימה עדיפה על תאורת תקרה חזקה. שלבו וילונות בהירים, רכים אווריריים מעט שקופים, שיכניסו מעט תאורה טבעית לחדר.

בדים רומנטיים – ניתן לרכוש מצעים מסאטן/תחרה/ כותנה בגוון רך ומלטף. ולשלב כריות פרחוניות בגוונים רכים, שיעניקו לחדר אוירה מפנקת. חשוב – לא לשלב צבעים צעקניים. מומלץ מאוד ווילונות רכים ורומנטיים בכל פתח חלון.

תמונות– ניתן לקחת תמונות המנציחות רגעים רומנטיים יחד. למסגר במסגור במראה ישן וינטג' שעולות מעט מאוד. ולתלות על קיר החדר.

רהיטים – מומלץ לסדר את הרהיטים בחדר השינה בצורה מזמינה ולא עמוסה. מה שיגרום לנוחות בחדר. הכניסו פינת ישיבה קטנה עם שולחן עגול. עם כורסא מפנקת פרחונית. את המיטה מומלץ להציב מול חלון בכדי שתוכלו להנות מאויר ואור. השתדלו לא להציב ארון בולט לעין בחדר השינה או שיתפוס מקום גדול בחדר השינה.

בנוסף, ניתן לפזר בבית נרות בצבעים שונים, או לבחור צבע אחד או שניים, ליצירת הרמוניה. כמו כן בערב טו באב פזרו בחדר השינה פרחים, או עלי כותרת אדומים, נרות לבנים גבוהים בהחלט משלימים את האווירה ומשרה אוירה רומנטית.
טיפ 1: ניתן לכתוב בעזרת נרות מוארים הקדשה, כשכל הבית חשוך בכניסה לבית: "ברוכה הבאה", "אוהבת אותך" "התנשאי לי" ועוד.
טיפ 2: קחו קערה יפה ומלאו אותה במים, הציבו אותה במרכז שולחן האוכל והדליקו את הנרות – ניתן להוסיף צבע מאכל/פטל לתוך קערת המים עם הנרות לצורך יצירת גוון אדום או אחר…

התוצאה, מדהימה והאווירה חמימה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך