ExitGame חדרי בריחה

ExitGame – משחקי קווסט במציאות - חדר אחד, שעה אחת, צוות אחד. רק דימיונכם הפרוע וזריזותכם הנמרצת במרוץ אחרי הזמן האוזל. במהלך הרפתקתכם הבלתי נשכחת תצטרכו לגלות חפצים חבויים ורמזים נסתרים על מנת לפתור חידות בדרככם המרתקת. כל זאת במטרה אחת ויחידה – למצוא דרך החוצה תוך 60 דקות!
ExitGame חדרי בריחה

exit

טלפון: 058-5595577 – 073-7413029

אתר אינטרנט: לחץ כאן

כתובת: רח' התקשורת 5, קומה 1, איזור התעשייה, אשדוד

פייסבוק: ExitGame Israel

.
אודות המשחקים ExitGame
בכל רחבי העולם בכלל, ובישראל בפרט, באופן מהיר מאוד מתפתחת תופעה של משחקי "בריחה מהחדר" או "אסקייפ רום" שזה קווסט במציאות, אשר המשחקים האלה אידיאליים עבור בילוי פעיל יחד עם חברים או קרובי משפחה.

משימות ExitGame – היא הרפתקה בלתי נשכחת עבור חברה של 2-5 אנשים.

מהי המשמעות של המשחק הזה?
אסקייפ רום או "בריחה מהחדר" – הוא משחק מלא הרפתקאות שבו כל הדברים הם כמו במשחקי מחשב, אלא רק את הפעולה מתרחשת בחדר אמיתי עם חפצים אמיתיים ומוחשיים. המטרה של המשתתפים להפעיל היגיון, לפתור סוגים שונים של חידות, לחקור מטמונים, למצוא מפתחות וקודים שונים וגם להשתמש נכון בטיפים.חייבים לפתור משימה העיקרית ולצאת ממלא תעלומות וסודות חדר, שאתם נעולים בו תוך 60 דקות מקסימום. במשחק יכולים להשתתף 2-5 שחקנים, ואתם חייבים להיות צוות אחד ולעבוד בשיתוף פעולה בשביל לנצח.

המשחקים:

גביע הקסם
אתם מוצאים את עצמכם בעולם מלא קסמים, הפתעות והרפתקאות. המשימה שלכם היא למצוא את גביע הקסם, אבל כדי לעשות את זה אתם צריכים ללמוד איך להשתמש בשרביטי קסם, לעבור דרך קירות ולשחק שחמט קסום. באסקייפ רום הזה אתם חייבים מהרגע הראשון לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם כל המשתתפים, אחרת לא תצליחו לברוח מהחדר תוך 60 דקות.
gavia

מכונת הזמן
אתם נוסעים בזמן. מכונת הזמן שלכם נתקעה בלי דלק, ולחזור לזמן שלכם הפך לבלתי אפשרי. למרבה המזל, בעקבות העקרונות של מסע בזמן, דלק נוסף הסתירו בעבר ובעתיד. רק בעזרתו תוכלו לחזור לזמן שלכם. האם תוכלו להשתלט על הזמן תוך 60 דקות?
(חדר קשה ומומלץ לקבוצות עם ניסיון)
7567

סוכן כפול
אתם צוות דלתא, פרצתם לדירתו של ראש הצוות שלכם במטרה להוכיח אחת ולתמיד שהוא סוכן כפול, ברגע שנכנסתם לדירתו הופעלה מערכת האבטחה ונלכדתם בדירה. כעת יש לכם 60 דקות למצוא הוכחות לכך שראש הצוות סוכן כפול ולברוח מהדירה לפני חזרתו הביתה (זיכרון גורלי לשעבר)
34dfg

טלפון: 058-5595577 – 073-7413029
אתר אינטרנט: לחץ כאן
כתובת: רח' התקשורת 5, קומה 1, איזור התעשייה, אשדוד
פייסבוק: ExitGame Israel

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך