"קפאתי במקום מהמראה המפחיד הזה, ראיתי את המוות שלו בעיניים"

האישה שצילמה את הילד הקטן שטיפס על חבל הכביסה במרפסת ברובע ז' מספרת ל"אשדוד אונליין" על רגעי האימה שצפתה בילד שכמעט צנח אל מותו
"קפאתי במקום מהמראה המפחיד הזה, ראיתי את המוות שלו בעיניים"

אמש סיפרנו לכם על הנס גדול שהתרחש ברובע ז', כאשר עוברת אורח שהסתובב במקום הבחינה לפתע בילד שטיפס על מעקה המרפסת באחת הקומות הגבוהות בבניין מגורים וכמעט נופל משם, אותה גברת זיהה במהירות היכן הדירה ממוקמת בבניין ובעלה רץ במהירות אל הוריו של הפעוט שלא ידעו שהוא מסכן את חייו מטרים ספורים מהם ומיד הוציאו אותו משם.

בשיחה עם אתר 'אשדוד אונליין' מספרת שמרית שראתה את המקרה והזעיקה את הורי הילד, היא מספרת על הרגעים המפחידים שעברו עליה "יצאתי מאחת החנויות באזור וממש בפתאומיות הרמתי את העיניים וזיהיתי ילד קטן מטפס על כיסא ועולה על חבלי הכביסה שבמרפסת, פשוט קפאתי במקום מהמראה המפחיד הזה, ראיתי את המוות שלו (חלילה) בעיניים", מספרת לנו שמרית וממשיכה "אני בחודשי הריון מתקדמים כך שלא יכולתי לעשות שום דבר חוץ מלצעוק לאמא ולנסות לשכנע את הילד, ובאותם רגעים שעשיתי זאת בעלי רץ לבית איפה שהיה הילד כדי להזהיר את האמא, אבל האמא הספיקה לצאת ובבהלה לקחה את הילד וחזרה פנימה".

לסיום דבריה אומרת לנו שמרית העדה למקרה שכמעט ונגמר באסון "זה לא רק רובע ז' זה יכול להיות בכל מרפסת שבה מכניסים כסא ויש ילדים קטנים בבית, צריך ממש להיזהר מזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך