רק בישראל גופות החיילים בעזה, ומחבלי החמאס רואים את גמר היורו

"דם אחיך זועק מהאדמה", זהו משפט היסטורי חזק עם משמעות ברורה, חכם סידי מצטער, אבל הוא לא יכול שלא לצעוק לשמיים, לאוזניים של ראשי השלטון שלנו זה כבר לא יגיע. הם אטומים, מרוחקים, מנותקים. החכם מתנצל מראש, אבל הטור הזה יהיה ישיר, לבטן, לנשמה. לא יכול, המילים יוצאות מהלב, לא עוצרות
רגב וכחלון כמו שמצאתם כסף לקריית שמונה תמצאו לאשדוד

רק בישראל, גופות החיילים שלנו, שנלחמו "בצוק איתן" עבורנו. עבור מדינתנו, ממשלתנו, טרם הוחזרו. עברו שנתיים!! שנתיים ימים!! די, הם חייבים לחזור. אבל החמאס, מה אכפת לו? והשלטון שלנו אכפת לו? לא יודע. פה יש שלטון שדומה לו אולי בחוסר הדאגה האמיתי לאזרחים.

גופות החיילים אורון שאול והדר גולדין עוד בידי החמאס. אברהם מנגיסטו עוד בידיהם. מה עושה המדינה? משאירה אותם שם. מה עושה המדינה, עושה הסכם להקל על החמאס עם טורקיה, מה עושה המדינה? מאפשרת לראשי החמאס להביא את בני משפחותיהם לטיפולים בישראל. מה עושה המדינה? מאפשרת ביקורים של משפחותיהם בעזה, באוטובוסים על חשבוננו עד בתי הכלא בהם הם כלואים. זה כבר לא טמטום, זו יריקה בפנינו, האזרחים. חכם סידי מבקש, תבואו איתם חשבון בקלפי ואני איש ימין מובהק.

אבל מה שהוציא את חכם סידי מדעתו, היא העובדה שמחבלי החמאס, אנשים שיושבים בכלא כי הם או אנשים שהם שלחו, ביקשו להרוג אותנו, או הצליחו לעשות את זה, צפו בכלא בגמר היורו!! גמר היורו!! ריבונו של עולם מה נהיה עלינו? לתת לארורים האלה את הפריבילגיה לצפות בגמר היורו? תגידו, השתגענו? מה קורה לנו? אצלי הם היו רואים את גמר אליפות הביובים, בתוך צינוק עם עיניים קשורות. אני מצטער על המילים הקשות, אבל הנפש שלי כותבת עכשיו. הילדים שלנו אצל החמאס, הגופות לא מגיעות לקבר ישראל, אין להורים קבר לבכות עליו והם רואים גמר היורו?

מילא ממשלה של רכיכות, מרחתם אותנו במילים חלקלקות על ההסכם עם טורקיה, שבעצם באה להכשיר את השרץ שנקרא עסקת הגז. אבל מילא זה. מכרתם לנו שלא הכנסתם את עסקת גופות החיילים (תראו איזה אויב מקולל יש לנו. לקבל רוצה אבל לתת גופות, זה לא), בכדי לא לפגוע בעסקה. תגידו אתם ממשלה או חבר נמושות. הרי אתם לפני שנבחרתם אמרתם מילים מפוצצות… אבל זה כנראה רק לאוזניים (אל תדאגו האוזניים שלכם עוד ישמעו את תוצאות הבחירות הבאות. ושוב, אני איש ימין. אבל די לרפיסות שלכם. ועכשיו החכם מחמיא לכם). אבל לתת להם לראות את גמר היורו? מה קרה? מה הפעם מה תגידו, ואל תסתתרו מאחורי בג"צ. כשאתם רוצים אתם יודעים לעשות חוקים "עוקפי בג"צ".

אבל גם שופטי בג"צ לא מובנים לי ואני עדין. עדין לא בגללם, אלא בגלל שאם אתבטא בחומרה, עוד יתבעו אותי. כי על כבודם הם יודעים לשמור. בעיקר. או אפילו רק על כבודם.

החכם יודע שאין ספק ויש חשיבות לבג"צ. בג"צ נועד בכדי לאפשר לאזרח לפנות נגד עוולות המדינה ויש כאלה בלי עין הרע. אבל מה חשבת כבוד השופט שוהם בפסיקה שלך. מה עבר לך בראש? תגיד, אם הבן שלך חס ושלום היה שם, היית פוסק אותו הדבר?
הנה מה שכתב השופט בחלק מהחלטתו: "אין כל מניעה חוקית לאפשר לאסירים ביטחוניים לצפות בשידור משחק גמר אליפות אירופה בערוץ 2, שהוא ערוץ ציבורי, והעותרים לא הניחו בפנינו כל תשתית עובדתית או משפטית בגינה ניתן למנוע מקבוצת אסירים זו או אחרת את הצפייה במשחק זה. עוד יש להוסיף, כי לא התרשמנו כי קיים קשר בין איסור הצפייה במשחק הגמר לרצונם המובן של העותרים להפעיל לחץ על חמאס לשחרר את לוחמינו השבויים והנעדרים".

השופט הוסיף כי "לפיכך, איננו רואים מקום להתערב בשיקול הדעת להתיר לאסירים הביטחוניים לצפות בשידור משחק הגמר. מסקנה זו מקבלת משנה תוקף נוכח עיתוי הגשת העתירה. מועד שידורו של משחק הגמר היה ידוע מבעוד מועד, כאשר העתירה הוגשה בבוקרו של יום משחק הגמר".

תגיד, כבוד השופט. אתה אמיתי? גם אם היו מגישים את הבקשה שנייה וחצי לפני היורו, היית צריך לפסוק לא לתת להם לראות. אלה מרצחים שרוצים לרצוח אותנו בשל דתנו ויודע מה כבודו, גם אותך. איזה זכויות? היית צריך לבוא בעצמך ולהוציא להם את השאלטר לפני השידור. בוודאי לא לפסוק ש: "אין מניעה חוקית…או לא הונחה בפנינו תשתית עובדתית". נעל זרקו על כבוד השופטת דורית בייניש, נתנו לו 3 שנים בכלא!! נעל. אני לא מצדיק, אבל כשזה נוגע לכבודכם, אז כבודכם נשמר. כשזה נוגע אלינו… אין מניעה חוקית.

תגידו שלטון מנותק ובתי משפט מנותקים, במי מדובר? במרצחים, בבני שטן, באנשים שאוכלים ושותים ורואים את גמר היורו בזמן שחלק מקורבנותיהם כבר לא יראה אור יום. משפחות שהתנפצו, אנשים שנפגעו, ילדים שמתו. גמר היורו? גמר היורו?

אבל מה אני מצפה ממדינה ששופטת את חייליה כי ירו באדם ששנייה לפני כן רצה לרצוח אותם. מה אני מצפה ממדינה ששר הביטחון שלה הפך להיות גם שופט וקבע עוד לפני שנייה של דיונים בבית המשפט, כי החייל לא נהג "ברוח צה"ל". רוצה להגיד לו משהו עם הרוח ועם לעוף. אבל הוא כבר עף מאיתנו. מה אני מצפה מתביעה צבאית שמגייסת, שימו לב!! עורך דין למילואים במיוחד נגד החייל אלאור עזריה, שיעזור לה למצוא אותו אשם ברצח בן שטן, מחבל. את עו"ד נדב וייסמן, שותף בכיר במשרד עורכי הדין הגדול בארץ (מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות'), אשר ישמש תובע במשפט.

מה אני מצפה? אני מצפה שאנחנו העם נגיד את דברנו. היום העם יכול להגיד את דברו בצורה חופשית בכל דף פייסבוק. תוסיפו את הזעקה שלכם. אולי את גמר היורו הבא המחבלים יראו במטר על שניים… באדמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך