החוב הוירטואלי שתפח ליותר מ-70 אלף שקל

לאחר 5 שנים שנציגי ההוצאה לפועל רדפו אחריו, וניסו לאסור אותו בשל "חוב" מזונות שתפח ל-70 אלף שקל, תושב אשדוד הוכיח בבית המשפט כי החוב כלל לא קיים...

"נשבע לכם שאני לא חייב כלום, שילמתי לאשתי את כל תשלומי המזונות, אני לא יודע על מה אתם מדברים", כך התחנן תושב אשדוד, בשנות ה-30 לחייו, בפני נציגי ההוצאה לפועל, שהגיעו עם פקודת מאסר, וביקשו לשלוח אותו מאחורי סורג ובריח. בעל החוב הוירטואלי החל לפעול מול בית המשפט, כדי להוכיח כי אכן פעל ללא דופי מול גרושתו.

הסיפור המוזר הזה החל לאחר שההוצאה לפועל עיקלה את משכורתו של תושב אשדוד, וגרושתו דרשה להושיב אותו במאסר, עקב חוב מזונות שתפח ליותר מ-70 אלף שקל. הגרוש המתוסכל לא הצליח להבין איך למרות העובדה שהוא מעביר לה כספים רבים בגין מזונות ילדיו, חובו ממשיך לתפוח והחליט לאחרונה להרים ידיים וחדל להעביר לה כספים שכן, הגיע למסקנה שאין תועלת בכך: גרושתו ממשיכה לנקוט נגדו בהליכים וחובו לא רק שלא קטן אלא הולך ותופח.

כמוצא אחרון פרקליטו החל לשחזר חמש שנים אחורה כל סכום שהגרושה תבעה ממרשו, מאז נפתח תיק ההוצאה לפועל, ובעקבות הבדיקה שביצע, גילה בין היתר כי הגרושה תבעה במשך תקופה ארוכה השתתפות בשכר דירה שנקבעה בהסכם הגירושין, למרות שבפועל לא שכרה דירה, תבעה סכום מזונות גבוה למרות שבית הדין הקטין אותו, וכלל לא דיווחה להוצאה לפועל על כספי המזונות שהגרוש מעביר לה מידי חודש באמצעות בנק הדואר.

לאחר שעיינה בטענות הגרוש, הציעה רשמת ההוצאה לפועל בבית המשפט, למנות רואה חשבון שיבדוק את כל הסכומים בתיק ההוצאה לפועל שתפח כאמור ל-70 אלף שקל.

כתוצאה מהחלטת הרשמת, ולאור הממצאים שהועלו, החליטו הצדדים לערוך הסכם לסיום המחלוקת בתיק ההוצאה לפועל שפתחה נגדו. על פי ההסכם, הגרושה תסגור את תיק ההוצאה לפועל, הגרוש ימשוך את בקשת "פרעתי", ויחזור לשלם את תשלומי המזונות באופן שוטף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך