שי ורועי מגיעים היום (יום ב') להופעה באשדוד

מבית היוצר של הפסטיגל – כוכבי הילדים שי ורועי במופע מבית היוצר של ה"פסטיגל" ו"מותק של פסטיבל". לאחר למעלה מ – 5,500,000 הורדות של התוכנית הפופלארית ב HOT VOD YOUNG, מופע קצבי ומצחיק בכיכובם של שי ורועי, בשילוב מיטב השירים האהובים,השפה המצחיקה וקטעי ההומור.

יום שני בשעה 18:00 פארק ספרא ברובע י"ב

במהלך הקיץ יתקיימו הופעות לילדים הקטנטנים בפארקים העירוניים עם מיטב כוכבי הילדים אהובים עליהם . בנוסף, ההורים מחפשים פעילויות פנאי לילדים , לכן דאגה עיריית אשדוד לקיים פעילות פנאי בכל השבוע ללא תשלום עם מגוון של פעילויות יחודיות ובכך גם יש פתרון לנושא הכלכלי שכן הפעילויות ללא תשלום .

מופעים לכל המשפחה – בפארקים העירוניים, מידי שבוע, תתקיים חגיגה לכל המשפחה עם מיטב אומני הילדים בישראל שישתלבו בפסטיבלים ובאירועי התרבות לכל המשפחה, באירועים באולמות, במופעי חוצות, מדרחוב ופעילות בכיכר התרבות החדשה, קולנוע פתוח, טורנירים ופעילות ספורט בחוף הים בשעות הערב, פסטיבלים ברובעי העיר ועוד.

מי עוד יופיע במהלך הקיץ חופית הדמיונית, רוי בוי, שי ורועי, גיא פרידמן, קופיקו, ציקו וטישו, הופ ילדות ישראלית, מולי וצומי, כח הקצב, באגיס, תיבת השירים סמי הכבאי, שירה המקושקשת, מימי ויויו, כיף לי עם יעלי, גילי בא לבקר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך