סופית – יש אירופה למכבי בן אשדוד

זהו מכבי בן אשדוד הדאבליסטית, בכדורסל הנשים, נרשמה ליורוקאפ. יש אירופה. אנשי הקבוצה הצליחו לגייס כסף מהרעייה, מהספונסרים "אוצר השקעות" ומהטוטו. תתכוננו לחורף חם באירופה. בקבוצה נפגשים על מנת לנסות לסכם עם המאמן עדן ענבר וההכנה תתחיל. לא פחות חשוב, שמו של בן וענונו ז"ל שעל שמו נקראת הקבוצה, יגיע גם לאירופה.
סופית - יש אירופה למכבי בן אשדוד

בשעה טובה. יש אירופה.

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורסל נשים, נרשמה ל"יורוקאפ" ותשחק באירופה. תתכוננו לחורף חם באשדוד.

אנשי הקבוצה בראשות היו"ר טלי  קריאף ומנכ"ל אורי בן סימון, עשו הכל בכדי לגייס כספים. הם ידעו עליות ומורדות, לעיתים היה נדמה שהכל סגור ולעיתים נדמה היה שזה כבר לא יקרה. אבל לבסוף זה צלח. הקבוצה נרשמה וגם הצליחה ככל הנראה לגייס את רוב הסכום שהיה חסר.

מי שיעזור לקבוצה במימון היא עירית אשדוד שרוצה מאוד לראות את הקבוצה באירופה וגם אוהדי הקבוצה, ביקשו זאת מראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, במשחק האליפות מול רמת חן. הספונסרים אוצר השקעות והטוטו שעזר גם הוא.

אגב גם אוהדי הקבוצה נטלו חלק במיזם שבו הקבוצה פנתה אליהם לעזרה וחלקם עזר במה שיכול היה. בכל מקרה עכשיו העיר אשדוד תהיה היחידה בספורט כדורסל הנשים בישראל, שתהיה על המפה באירופה. לא פחות חשוב גם שמו של בן וענונו ז"ל יוזכר בכל מקום באירופה אליו תגיע הקבוצה, הנושאת את שמו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך