ילדי כיתות ח במקיף ו אלופי אשדוד בכדוריד לכיתות ז-ח

לראשונה נערכה באשדוד אליפות אשדוד בכדוריד לכיתות ז-ח כאשר השתתפו כ 100 שחקנים ושחקניות מארבעה מקיפים שונים. בתחרות זכו ילדי ח מקיף ו והם הוכתרו לאלופי אשדוד בכדוריד לכיתות ז-ח
ילדי כיתות ח במקיף ו אלופי אשדוד בכדוריד לכיתות ז-ח

לראשונה נערכה באשדוד אליפות אשדוד בכדוריד לכיתות ז-ח כאשר השתתפו כ 100 שחקנים ושחקניות מארבעה מקיפים שונים. מקיף ט ומקיף ו רשמו כל אחת מהן שלוש קבוצות שונות (ילדים ז, ילדים ח וילדות ז-ח), בנוסף מקיף ח ומקיף י"א אשר להן מספר שחקני הכדוריד מעט דל, רשמו כל אחת מהן קבוצה אחת מעורבת ובסה"כ בטורניר השתתפו שמונה קבוצות אשר חולקו לשני בתים שונים.

בתחילה שיחקו בניהן קבוצות ילדים ז וילדות ז-ח ובתום הסיבוב ילדים ז של מקיף ט וילדים ז מקיף ו סיימו במקום הראשון והשני (בהתאמה). מיד אחר כך התחרו תלמידי כיתות ח שבסיומו ילדים ח של מקיף ו סיימו במקום הראשון בבית ושל מקיף ט במקום השני. ארבעת קבוצות אלו שיחקו בניהן במשחקי הצלבה על המקום הראשון בטוריניר, בעוד הקבוצות האחרות התמודדו בניהן על הדירוג בטורניר.

בסה"כ התקיימו אתמול עשרים משחקים ברצף אשר סיפקו לא מעט דרמה. המשחק הדרמטי ביותר היה דווקא הדרבי הפנימי בין שתי הקבוצות של מקיף ט. במשחק זה היתרון עבר מצד אל צד, כאשר לקראת שניות הסיום הסתמן שוויון בתוצאה. עבירה שנעשתה שתי שניות לסיום המשחק הובילה את שחקן הקבוצה עומר שלו להמתין לשריקת הסיום כדי לזרוק זריקת עונשין של תשע אחרון כאשר על הלוח התוצאות מופיע 6-6.

עומר, שבמשחק מוקדם יותר נגד ילדים כיתות ח ממקיף ו' השווה את תוצאה המשחק לתוצאה 6-6 גם כן מתשע אחרון, החליט שגם הפעם הוא לוקח את הסיכון שבזריקה חופשית מול חומה של שישה שחקני הגנה. החלטה שבהחלט השתלמה… שוב!!!. עומר זרק חזק ושלח טיל מדויק לחיבורים שספק עם שוער מקבוצת בוגרים היה מצליח לעצור והוביל לניצחון 7-6 ולמקום במשחק הגמר מול ילדי כיתה ח ממקיף ו.

דרמה נוספת שהתחוללה הייתה במשחק על מקומות שלוש ארבע במשחק הדרבי של כיתות ז בין מקיף ט למקיף ו. קבוצת מקיף ט הינה קבוצה מאד מגובשת שכל שחקניה מתאמנים בקבוצה אחת בהפועל אשדוד ואף יש לה כ ארבעה שחקני נבחרת בסגל, שיחקה נגד ארבעה שחקני כדוריד ממקיף ו אליהם הצטרפו עוד שלושה תלמידים חזקים שסייעו לקבוצה. "על הנייר" קבוצת ילדים ז ממקיף ט היו עדיפים יותר, ולמעשה נחשבו לאימת הטורניר, אך רוח הלחימה של כל אחת מהקבוצות ששיחקה נגדה העיד על ההבדל באופי הקבוצות. מקיף ט הובילו כמעט בכל שלבי המשחק, כאשר רק בשניות הסיום מקיף ו מצמצמים לשוויון. בתוצאה 6-6 מקיף ט מחטאים פנדל שיכול היה לחתום את תוצאת המשחק, במקום זאת עומר עוזיאל, מרכז ומצטיין המשחק (יחד עם השוער שלומי עמר) זורק כדור חד בעמידה, ממש בשניית הסיום ומבקיע ובאזר מודיע על סיום המשחק בתוצאה 7-6 למקיף ו.

בסופו של דבר, במקום הראשון זכתה קבוצת ילדים ח של מקיף ט, אשר סיימה את הטורניר ללא הפסד והייתה למנצחת הגדולה של הטורניר כולו.

טורניר זה, אשר כלל כאמור 20 משחקים ביום אחד (כל קבוצה חמישה משחקים), היה לשריקת הפתיחה של אגודת הפועל אשדוד בכדוריד אשר מבקשת ליצור מסורת מכובדת ולבנות טורנירים בכל שכבת גיל.

חשוב גם לומר מילה טובה לבוגרי האגודה, שחקני כיתות ט בהם לי בוכריס, אורי רווח ושרון מיכאלי ממקיף ט. שון בוטראשווילי, אוריאל אוקנין, לו אקסבורד, שגיא עוזר ונוי בונבידה ממקיף ו ועמית דודי ממקיף י"א, אשר היו המאמנים של הקבוצות ודאגו לניהול המשחקים בצורה מרשימה.

עופר קושמרו: אחרי שנים רבות של עשיה מבורכת, אנחנו מגלים כי בכל המקיפים הסובבים את מרכזנו ברובעים י"א וי"ב יש מספר רב של תלמידים, כמעט בכל שנתון המשחקים ונושמים כדוריד. הטורניר הזה חיזק את הקשר בין השחקנים, האגודה והמקיפים השונים. אני רוצה להודות מכאן לכל המורים לחינוך גופני ולהנהלת בתי הספר אשר נרתמו למיזם והסכימו לשחרר את התלמידים לטורניר כל כך חשוב שלבטח יהיה נקודת דרך נוספת לקידום הכדוריד בעיר, ושיתוף האגודה עם המקיפים השונים. כמו כן, תודה לבני חזקיה ולרשות הספורט העירוני אשר העמידו לרשותנו אולם ואף סיפקו גביעים בהתראה כל כך קצרה שתרמה ליוקרתו של הטורניר.

 

מקום מקיף
ראשון מקיף ו– ילדים ח
שני מקיף ט– ילדים ח
שלישי מקיף ו– ילדים ז
רביעי מקיף ט– ילדים ז
חמישי מקיף י"א– ילדים ז-ח
שישי מקיף ח– לדים ח
שביעי מקיף ו– בנות ז-ח
שמיני מקיף ט– בנות ז-ח

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך