"איפה אתה שליסל?": נער שהסית נגד להט"ב הורחק ממצעד הגאווה באשדוד

שנה לאחר רציחתה של שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים על ידי ישי שליסל. בית המשפט קבע כי נער שפירסם בפייסבוק אמירות נגד הקהילה הגאה, ישהה במעצר בית בזמן המצעדים באשדוד ובירושלים

בחודשי הקיץ יתקיימו מצעדי גאווה בירושלים ובאשדוד וזאת שנה לאחר שישי שליסל דקר למוות את שירה בנקי ופצע אחרים במצעד של השנה שעברה, השבוע נעצר תושב ירושלים בחשד שהסית כנגד קהילת הלהט"ב, ועקב כך בית המשפט הורה להרחיקו מהמצעדים הקרובים בירושלים ובאשדוד. הנער שבקרוב יהיה בן 18, פרסם פוסטים חריפים בפייסבוק ובהם דברי הסתה נגד קהילת הלהט"ב ורשם בין היתר "איפה אתה כשצריך אותך שליסל???" וציטט פסוק מהתורה שבו נכתס שמגיע עונש מוות על קיום יחסי מין בין 2 גברים.

נציג המשטרה טען בדיון שנערך אמש כי "עולה מסוכנות רבה מהתבטאויותיו של המשיב ויש חשש ממשי ממנו" ואילו סנגורו של הנער טען כי האחריות על אבטחת מצעדי הגאווה מוטלת על המשטרה לבדה, ולא על בית המשפט.

השופטת ציינה בהחלטתה כי בסופו של דבר הנער מהווה סיכון וכי אין להסתמך רק על עבודת המשטרה בכל מה שקשור למניעת אלימות במהלך המצעדים, השופטת קבעה כי הקטין ישהה במעצר בית במהלך המצעדים שייערכו בירושלים ובאשדוד, וכן בשלוש השעות שלפניהם ואחריהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך