מכבי ראשל"צ: בר מסורי לא יכול לחתום בהפועל אשדוד

מכבי ראשל"צ קבוצתו של בר מסורי שחתם בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הודיעה כי מסורי לא יכול להיות חתום ללא אישורה, שכן הוא שייך אליה. הקבוצה אפילו הוציאה הודעה בעניין. באשדוד מתכוונים לטפל בבעיה. השחקן עצמו רוצה לשחק באשדוד.
משחק כדורסל

"מוזר שבהפועל אשדוד הודיעו שבר מסורי עבר אליהם", אמר יו"ר מכבי ראשל"צ, ראול סרוגו. "בר שחקן שלנו, גדל אצלנו, ואנחנו יחד איתו נחליט איפה ישחק. כרגע יש 3-4 קבוצות שמעוניינות בשירותיו, ועוד לא הגענו להחלטה. זה נכון שהוא לא ישחק אצלנו, אבל בינתיים גם לא באשדוד". בעקבות ההודעה ייתכן ויהיה עיכוב בהעברתו של בר לקבוצה, מאחר וראשל"צ מחזיקה בכרטיסו.

מצד שני, יהיה קשה לראשל"צ למנוע ממסורי לשחק היכן שירצה, גם אם היא מתכוננת להקשות. נראה כי הבעיה נעוצה בעובדה כי אשדוד סיכמה עם השחקן לפני שסכימה עם הקבוצה.

באשדוד מתכוונים לטפל בבעיה ונראה כי גם באשדוד יודעים כי לא ניתן לחייב את מסורי לשחק בקבוצה שהוא לא רוצה. אם מסורי חתם באשדוד, הרי שכאן הוא מעדיף לשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך