13 שלבים, ואת לובשת את הביקיני הלוהט שרצית

עונת הרחצה החלה, מותגי בגדי הים מפציצים בדגמים לוהטים, קנית כבר קרם הגנה ואת כל האקססוריז להופעה "הורסת" בחוף הים ובבריכה, וכל מה שנותר לך הוא להוריד את העודפים מהחורף. אז מה עושים? מי יכול לתת לנו "דחיפה" קטנה, תמיכה וייעוץ לנפש ופתרון לגוף? חברת "רז קל טבע בע"מ", המספקת פתרונות דיאטה.
13 שלבים, ואת לובשת את הביקיני הלוהט שרצית

"רז קל" שוכנת באשדוד ופועלת בישראל בהצלחה רבה החל משנת 2000. החברה, הנחשבת לאחת החברות הוותיקות והמנוסות בתחום, ליוותה עד היום כחצי מיליון חברים (ב"רז קל" יש חברים, לא "לקוחות") שירדו במשקל בצורה משמעותית, הדרגתית ונכונה. החברה פיתחה שיטת הרזיה טבעית ובטוחה בת 13 שלבים, ואתן בנות וגם אתם הגברים, תוכלו להגיע למשקל הרצוי באמצעות שלושה גורמים: ההוראות בחוברת ההדרכה, הכמוסות והמעקב בליווי יועצות התזונה. כל אלה יביאו לתוצאות מוצלחות.

תכנית הדיאטה של חברת "רז קל" מסייעת לסלק פסולת ורעלים מהגוף וממערכת העיכול, מספקת לגוף אנרגיה שבדרך כלל חסרה בזמן הדיאטה, מעניקה תחושת שובע שמלווה על ידי איזון רמת הסוכרים בגוף, דבר המוביל למניעת "נשנושים" בשעות הפנאי, ומובילה לחילוף חומרים טוב יותר ומהיר יותר. "רז קל" העולמית יצרה פורמולה המוכיחה את עצמה ביעילותה, שעל בסיס יומי ותזונה נכונה מספקת לגוף ניקוי והזנה, ומאפשרת לאזן את הגוף ולהיות בבקרה על משקל הרצוי לכם.

לכל המוצרים >> הקליקו כאן
345sg

"הכמוסות שלנו מקנות תחושת שובע, חילוף חומרים מואץ, מורידות חשקים למתוק במהלך היום ומסייעות לירידה בטוחה במשקל", אומרת לירון אטיאס מנכ"לית החברה, "וכן לשריפת שומנים מוגברת, איזון לחץ הדם, הורדת הכולסטרול ואיזון הגוף לפעילות נורמאלית. פיתוח חדש של החברה הן כמוסות 'סאפרון' מצמח הזעפרן. המרכיבים בכמוסות טבעיים ומאושרים על ידי משרד הבריאות וכשרים למהדרין". החברה מציעה מלבד כמוסות להרזיה, גם מוצרים משלימים כמו חטיפי בריאות, תה ירוק אורגני ויטמינים ועוד מגוון תוספי הרזיה לחיים בריאים. "יש לנו למשל חטיפי בריאות דיאטתיים ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים", מספרת לירון, "שמתאימים לתהליך ההרזיה כארוחת ביניים. יש לנו תה סיני ירוק אורגני, שניתן לשתות חם או קר במקום מים, למי שמתקשה לשתות מים ללא טעם".

סיפורי ההצלחה של רז-קל: הקליקו כאן
35dr

כולנו יודעים עד כמה חשוב העידוד בעת תהליך ההרזיה, ותכנית הדיאטה של "רז קל" כוללת יעוץ מקצועי על ידי תומכי הרזיה הזמינות לכל שאלה ובקשה, ומעדכנות בכרטיס המעקב שלכן את ההתקדמות בתכנית. "בכל יום שני, החברים בתכנית אמורים להישקל, להתקשר אלינו ולעדכן את משקלם", מסבירה לירון, "כל אחד מהם יכול לעקוב בכרטיס האישי שלו אילו יעדים הצליח להשיג, ובאיזה שלב הוא נמצא בדרך למשקל הרצוי. גם אם הם יוצאים לנופש או הולכים לאירוע, וצריכים ייעוץ מה לאכול, יש להם מענה".

"חברת 'רז קל טבע בע"מ' מחויבת לאמינות, מקצועיות ולשקיפות", מדגישה לירון, "וכך גם מי שהחליט ליישם את השיטה של החברה. תנאי הכרחי להורדה במשקל הוא היצמדות לשיטת ההרזיה בשלמותה. אין פה פלא, יש הוראות מסודרות. חשוב לציין, שאדם הסובל מבעיות רפואיות, נדרש להתייעצות רופא. אחרי שבחרת את התכנית המתאימה לך ואת אורכה, שליח יגיע אלייך הביתה, וייתן לך את החוברת והכמוסות".

חשוב למצוא שיטה שבה גם נהנים מהאוכל וגם מהתהליך. תפריט לדיאטה צריך לכלול את כל המרכיבים הנחוצים להגנה על כל מערכות הגוף. כמו כן חשוב להקפיד על שיטת הרזייה אשר תעזור ותעודד הרגלי אכילה נכונים ובריאים. שיטת 13 השלבים של "רז קל", תענה על כל הצרכים שלכם, ותציע לכם תפריטים מגוונים. ילדים? מבוגרים? צמחונים? שומרי שבת? סוכרתיים? ל"רז קל" פתרונות לקהלי יעד שונים באוכלוסיה.

את כל המידע ויותר, תוכלו למצוא באתר החברה razkal-diet.co.il
או להתקשר לתומכי הרזיה 1700-70-40-60 בימים א'-ה' בין השעות 10:00-16:00

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך