ל"ג בעומר 2016

ל"ג בעומר מגיע! החג החביב על ילדים והורים, מזמן חוויה משפחתית בלתי רגילה אך עלול להיות מסוכן אם לא שומרים על כללי הזהירות. אסור לפגוע ברכוש הציבורי, אסור להשתמש בחומרי בערה ואסור להותיר זירה בוערת. בקיצור, לא לסכן ו/או להסתכן. מדורות ומנגלים מותרים רק במקומות שהוקצו לכך
ל"ג בעומר 2016

תושבי אשדוד, משפחות ובמיוחד הילדים, נערכים למדורות ל"ג בעומר שיחול בשבוע הבא. בעיריית אשדוד נערכים לכך והיום קיים ראש מינהל תפעול מר שלמה רוטנברג ישיבה אחרונה בנושא.

היחידות העירוניות תודרכו ונערכו לאכוף את ההנחיות בכל חלקי העיר. "הדלקת מדורות תתאפשר רק במקומות שהותרו מראש ותחת הקפדה חמורה של כללי התנהגות וזהירות" אומרים בעירייה ומציינים כי מידע מפורט יתפרסם באמצעי התקשורת, באתרי האינטרנט, בדפי הפייסבוק ובקרב תלמידי בתי הספר בעיר. "ברחבי העיר הוקצו שטחים מתאימים להדלקת מדורות, בלי לסכן את הציבור ובלי לגרום נזק לרכוש הציבורי" אומרים הם ומבקשים מהציבור לפנות לשטחים אלה בלבד.

גם השנה תהיה הקפדה על הדלקת מדורות בפארקים, בטיילות ובגנים העירוניים, בחצרות בתים ובשטחים השייכים למוסדות ציבור וחינוך. לשם כך שובץ לכל אזור מנהל וצוותי עבודה שכוללים כח שיטור ופיקוח, לשם השמירה על הסדר הציבורי ועל קיום ההנחיות.

רשימת המקומות המותרים למדורות פורסמו בתקשורות ובאתר האינטרנט העירוני, תוך שימת דגש על איסור גורף להדלקת מדורות ברצועת החוף, מקו המים ועד 200 מ' מזרחה ממנו. כן ייאסר פיקניק והקמת אוהלים בגזרה זו. "בחופי אשדוד הושקעו משאבים רבים ונערכו הכנות כדי לאפשר עונת רחצה בטוחה. אין שום סיבה להרוס את הכל בלילה אחד".

לסיכום, הציבור מוזמן ליהנות מאווירה נעימה סביב המדורה, אך לזכור שאשדוד שייכת לכולנו. תושב שמזהה דבר החורג מכללי המותר, מוזמן להתריע בפני סיירות השיטור המשולב שנעים ברחבי העיר, לאנשי הביטחון והפיקוח, לסיירות המתנדבים שיעברו בין מוקדי הפעילות או למוקד העירוני (מוקד 106).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך