סיסאי ממ.ס כבש, נבחרת הנערים העפילה לגמר טורניר בנינקוב בקייב

יוני סיסאי, שחקנה של מ.ס אשדוד, כבש את אחד השערים במשחקה של נבחרת הנערים של ישראל עד גיל 16 שניצחה 0:3 את בולגריה. הנבחרת תפגוש במשחק הגמר של טורניר בנינקוב בקייב את צ'כיה או גיאורגיה, שיישחקו הערב. עוד כבשו לנבחרת אילי חן וסהר ברמי. שחקן נוסף של מ.ס, שנמצא בסגל הנבחרת הוא ארון בן שימול.
המבוגרים על המגרש

יוני סיסאי, שחקנה של מ.ס אשדוד, כבש את אחד השערים במשחקה של נבחרת ישראל לנערים בכדורגל, עד גיל 16, בניצחון 0:3 על בולגריה בטורניר בנניקוב קייב ועזר לה לעלות לגמר הטורניר.

נבחרת נערים ב' של ישראל העפילה כאמור היום (שבת) לגמר טורניר בנינקוב המתקיים בקייב, אוקראינה. לאחר הניצחון על סרביה (0:2) וההפסד לאוקראינה (2:1), ניצחה היום הנבחרת בהדרכתו של אלון חזן 0:3 את הנבחרת המקבילה מבולגריה, והבטיחה את מיקומה בראשות הבית.

יוני סיסאי ממ.ס.ע אשדוד העלה את הכחולים ליתרון ראשון במשחק. הקשר ההתקפי של מכבי ת"א, סהר ברמי, הכפיל את היתרון. וממכבי פ"ת היה זה אילי חן שנעץ את השלישי. במשחק הגמר תפגוש ישראל את גיאורגיה או צ'כיה, זאת בהתאם לתוצאות בהמשך הערב.

שחקן נוסף של מ.ס אשדוד, הוא ארון בן שימול שנמצא בסגל הקבוצה וגם הוא נוטל חלק בטורניר.

הרכב נבחרת ישראל:

רועי מעוז, אור בלוריאן, אלון שטרוזברג (אורי ארצי), אסף סלע, תומר מכלוף, יוני סיסאי, עילאי אלמקייס (סאיד עמאר), עדן קארצ'ב, אילי חן, גיא דהן (אמיר ברקוביץ), סהר ברמי (נסיר מג'דוב).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך