האלופה. תיקו אפס מול קטמון ומ.ס היא אלופת הליגה הלאומית

לאחר תיקו מאופס מול הפועל קטמון ירושלים, נקבעה עובדה - מ.ס אשדוד היא אלופת הליגה הלאומית. זה היה משחק הבית האחרון של אשדוד בליגה הלאומית ובימי שישי. מהעונה הבאה המשחקים בליגת העל הם בשבת ובמוצאי השבת. במחזור הבא תצא הקבוצה ללוד למשחק לפרוטוקול שיסיים את העונה.
תמונה של הנבחרת

עוד תואר נוסף למ.ס אשדוד. מהיום היא לא רק העולה החדשה לליגת העל, אלא גם אלופת הליגה הלאומית בכדורגל.

אשדוד הייתה זקוקה לנקודה והשיגה אותה. למרות התיקו המאופס, יכולה הייתה אשדוד לרדת למחצית עם 2 שערים אם לא 3. מיכאל אוחנה פעמיים (20, 45) ודין דוד (25), היו קרובים לכבוש, אבל שוער ירושלים, אוהד סיידוף, מנע שערים בטוחים.

המחצית השנייה נראתה לפרוטוקול, כששתי הקבוצות מנסות כלבוש, אבל החום והעייפות (איזה אירוע היה – אירופה) של שחקני אשדוד הייתה בולטת. יחד עם זאת, כדור של משה אוחיון (70), כבר היה בדרך לשער, אבל נעצר בקורה.

זה היה משחקה האחרון של מ.ס אשדוד בבית בליגה הלאומית ובימי שישי. בעונה הבאה תשחק אשדוד בליגת העל, כשימי המשחק הם בשבת ובמוצאי השבת. במחזור הבא תשחק הקבוצה בחוץ מול בני לוד, למשחק לפרוטוקול בלבד, שיסיים את העונה באופן רשמי.

אשדוד: משפתי, טובול (בטיט, 83), סירושטיין, ניבאלדו, מושל, אוחיון, בקל, מונד (דיין, 65), אוחנה, קורדיירו, דוד (אינברום, 45)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך