בשישי אשדוד יכולה להיות מוכתרת כאלופת הלאומית

ביום שישי (16.00), תפגוש מ.ס אשדוד את הפועל קטמון למשחק בית. נקודה ומעלה והיא תוכתר לאלופת הליגה הלאומית בכדורגל. מיכאל אוחנה צפוי לחזור להרכב לאחר היעדרות בשל צהובים. אופיר מרציאנו מתאמן עם הקבוצה.
תמונה של הנבחרת

לאחר שהבטיחה את העלייה לפני שני מחזורים, יכולה מ.ס אשדוד להבטיח בשישי (16.00), את תואר אלופת הליגה הלאומית בכדורגל. תיקו ומעלה מול הפועל קטמון והיא האלופה.

באשדוד רוצים אליפות. אומנם בתחילת העונה דיברו במ.ס על עליית ליגה, אבל עכשיו מדברים על תואר האלופה. אשדוד שהייתה הקבוצה הטובה בליגה הלאומית גם ראויה לכך. מיכאל אוחנה קשרה המצטיין של הקבוצה, צפוי לחזור לה רכב לאחר היעדרות בשל צהובים.

אופיר מרציאנו שוערה של הקבוצה, ששיחק במוסקרון חזר להתאמן השבוע עם מ.ס אשדוד. כרגע כל האופציות פתוחות, כולל לחזור לאירופה, ההעדפה של השוער. מרציאנו חגג עם חבריו בחמישי בנשף העלייה של הקבוצה ויגיע לראותה במשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך