הערב נשף העלייה של מ.ס אשדוד – עם בן אל תבורי, סטטיק, נועה קירל , עדן בן זקן ושי מיקה

השוער אופיר מרציאנו, שחקנה של מוסקרון הבלגית, חזר ארצה והוא מתאמן עם מ.ס אשדוד. כרטיסו שייך למ.ס אשדוד וכל האופציות פתוחות, כולל לשחק בישראל ובקבוצה. אבל כמו שזה נראה הוא ינסה למצות את האופציות תחילה באירופה. בחמישי הוא יגיע לחגוג עם חבריו ממ.ס אשדוד בנשף העלייה המפואר (19.00) באמפי פארק אשדוד.

השוער אופיר מרציאנו שחקנה של מוסקרון הבלגית, חזר לארץ והחל להתאמן עם מ.ס אשדוד, מרציאנו יגיע  לחגוג יחד עם חבריו לקבוצת האם שלו, בחמישי (19.00), באמפי פארק אשדוד, את הנשף המפואר לרגל העלייה לליגת העל.

בינתיים לא ידוע מה יהיה עם מרציאנו ואם יישאר באשדוד. כרטיסו חזור לקבוצה, אבל כמו שזה נראה הוא ינסה למצות את כל האופציות מבחינתו בכדי לשחק באירופה. האופציה לשחק בישראל גם היא קיימת ובוודאי לשחק במ.ס אשדוד בליגת העל.  כך שהכל פתוח ואין לדעת מה יקרה. בינתיים הוא כאמור עם מ.ס אשדוד ועורך גם אימונים אישיים עם מאמן השוערים איתי זליפה.

נשף העלייה הנוצץ של מ.ס אשדוד  ייערך כאמור ביום חמישי באמפי פארק אשדוד (19.00) ההכנות נמצאות בשיאן והציפייה היא לאלפי אנשים שיגיעו לערב, להופעות ולחגיגות העלייה. במהלך הטקס יושמע לראשונה שיר העלייה של מ.ס אשדוד שהוקלט…על ידי שחקני הקבוצה. השחקנים הגיעו לאולפן והקליטו את השיר.

אבל זה רק הפתיח. כמו כן מתוכננות הופעות חיות  בנשף. בן אל תבורי ולהקת סטטיק וכמו כן עדן בן זקן בהופעה נוספת ונועה קירל כוכבת הזמרת/שחקנית. את הערב ינחו שי מיקה, זוכת האח הגדול וירון אילן. כמו כן צפויות עוד הפתעות רבות במהלך הנשף. הנשף אמור להתחיל בשעה 19.00 וייכנס אל תוך הלילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך