מ.ס זקוקה לנקודה להיות אלופה רשמית לאחר 3:3 מול ר"ג.

מעכשיו מ.ס אשדוד היא לא רק העולה לליגת העל, היא גם אלופת הליגה הלאומית, באופן מעשי. לאחר תיקו 3:3 מול הפועל ר"ג ובעקבות התיקו של השנייה, הפועל אשקלון מול הרצליה (2:2). אור אינברום עם צמד (שערו ה-14 העונה) ומאורציו קורדיירו כבשו לאלופה. נקודה ומעלה במחזור הבא בבית מול קטמון ואשדוד אלופה רשמית!
תמונה של הנבחרת

עכשיו היא גם אלופה באופן מעשי. מ.ס אשדוד העולה החשה לליגת העל קבעה היום כי נקודה אחת בשני המשחקים שנותרו לה, והיא תזכה בתואר אלופת הליגה הלאומית בכדורגל, לאחר תיקו 3:3 מול הפועל ר"ג.

אשדוד פתחה  כיאה לעולה החדשה לליגת העל. היא עלתה ליתרון 0:3 חלק לאחר שעברו רק 29 דקות!! זה התחיל עם אור אינברום כבר בדקה ה-3, כששוער ר"ג ניסה להרחיק כדור שפגע באינברום וחדר פנימה 0:1. כעבור 12 דקות אור אינברום העלה כבר ל-0:2 ואת מאזנו ל-14 שערים העונה.

עוד צמד למלך שערי הליגה של מ.ס אשדוד (צילום: פבל)
עוד צמד למלך שערי הליגה של מ.ס אשדוד (צילום: פבל)

אבל ר"ג חזרה. תחילה  ל 3:1, כשמוטי ברשצקי חדר לחרבה ובעט מזווית אפס ממש פנימה . ר"ג עוד התקרב לאשדוד בדקה ה-77. ברשצקי מסר לרן רול  כדור חופשי ורול בעט מ-16 מ' פנימה 2:3. ר"ג לא ויתרה וכבשה את השלישי, ברשצקי חדר לחרבה ובעט פנימה 6 דקות לסיום. 3:3.

הפועל אשקלון השנייה בטבלה סיימה בתיקו 2:2 מול הרצליה השלישית והפער עכשיו עומד על 6 נקודות כשנותרו 6 בקופה. אשדוד זקוקה לנקודה בכדי לזכות בתואר האליפות. תיקו ומעלה מול קטמון במחזור הבא בבית  – ויש לנו אלופה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך